• Jaa (nerd)
    ik ben net terug van school x'D
    want ik moest heel mijn zaterdag weg gooien om op school te gaan dansen x_x
    en nu ben ik moe en ik heb de helft van de tijd nog wel niets gedaan x'D

    haha:'D
    wie is er vandaag ook nog op school geweest?
    -niemand, behalve Elien dan x'D-

    Ik niet, ik heb zelfs nog niet eens zo veel geleerd voor mijn examen van maandag.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Camille, ik heb een beetje geleerd op school
    maar ik heb nu geen zin meer, al zou ik eigenlijk nog wat moeten gaan doen..x'D

    Jij hebt zin x'D
    Nee ik niet, ben je gek XDD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Savior schreef:
    Jij hebt zin x'D
    Nee ik niet, ben je gek XDD

    huh?

    Nee, gelukkig niet.

    UNCOMMON schreef:
    Nee, gelukkig niet.


    ok

    UNCOMMON schreef:
    Nee, gelukkig niet.

    ik had liever ook thuis gebleven, maar helaas moest ik wel repeteren x_x =3

    UNCOMMON schreef:
    Nee, gelukkig niet.


    Smiling but close to tears.

    Nee, maar wel een heleboel gedoe rondom school. En dat zal heel het weekend blijven ben ik bang. Dan zou ik nog liever op zaterdag naar school gaan dan waar ik bang voor ben te gebeuren.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 18:29 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ladybird schreef:
    Nee, maar wel een heleboel gedoe rondom school. En dat zal heel het weekend blijven ben ik bang. Dan zou ik nog liever op zaterdag naar school gaan dan waar ik bang voor ben te gebeuren.

    ik weet eigenlijk neit waar het over gaat,
    maar dat gaat mij denk ik ook niks aan =x
    maar in ieder geval sterkte/succes! =3

    Whipple schreef:
    (...)
    ik weet eigenlijk neit waar het over gaat,
    maar dat gaat mij denk ik ook niks aan =x
    maar in ieder geval sterkte/succes! =3

    Nouja een aantal vrienden van mij kregen een brief binnen van het bestuur dat onze school heeft opgestart. Onze school is anders dan de meeste scholen, als je wilt weten enzo klik, maarja. Het is de eerste school die zo werkt en hij bestaat nu 5 jaar. In die brief stond dat alle leerlingen op maandag om 7 uur 's avonds met hun ouders op school verwacht worden zodat het bestuur een recent genomen beslissing kan mededelen, en er wordt ons gevraagd om met begrip met de situatie om te gaan.. Waar de mededeling mee te maken heeft wordt niet gezegd. Iedereen is nu kei bang dat de school gaat sluiten, want er was al best veel commentaar op. En ik wil niet weer naar een andere school, daar heb ik slechte ervaring mee. En daarbij hebben wij een kei gezellige groep/school. Maar het rare is dat sommige mensen die brief niet hebben gehad, waaronder ik.

    Mega verhaal :'D

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 18:36 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    godzijdank niet, ik moet sinds woensdag al niet meer op school zijn. ;P en ik kom er ook niet meer tot na de vakantie. ;P ik heb stage gehad en heb nu nog 2 dagen stage endan ben ik thuiiiis. ;P alleen vrijdag moet ik nog ff om mijn rapport. x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik niet en ik ben blij ook :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    UNCOMMON schreef:
    Nee, gelukkig niet.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    nee


    Ivar Oosterloo.