• Haha, gisteravond was het kerstgala van mijn school. Dat was dus alleen maar voor Havo/VWO-bovenbouw. Alle meiden in jurken en de jongens allemaal in pakken, zag echt supermooi uit allemaal 8D
    Aber, er was natuurlijk ook hartstikke veel drank. Dus waren er ook een paar mensen die gewoon belachelijk veel gingen drinken - ik had maar 3½ glas bier op - maar sommigen waren al dronken toen ze binnenkwamen. En die mensen achter de bar vroegen niet eens naar de leeftijd, iedereen kreeg gewoon.
    Ik stond dus ook de hele tijd met mijn vriendinnen bij de jongens, nou, daar waren er ook een aantal flink dronken van. Was wel grappig, want ze gaven wel de hele tijd rondjes :3
    Maar uiteindelijk hadden er twee mensen gekotst en eentje kon niet eens meer normaal lopen...

    En ik was ook niet meer helemaal 100%, maar dat kwam ook door de pijn van mijn voeten. Want ik had gisteravond voor de eerste keer in mijn leven pumps gedragen. En dan ook nog eens met een 8 centimeter hoge hak. Maar het was echt super 8D

    Foto's :3

    Hebben jullie ook een kerstgala gehad? Zo ja, hoe was die?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 16:26 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja maar geen kerstgala. Gewoon vorig jaar. Mijn voeten deden ook fuckin pijn omdat ik ook ineens op pumps moest lopen haha. En de flügel was lekker maar ik was nog vrij normaal. :'D


    when words fail, music speaks.

    ik had waarschijnlijk ook helemaal weg geweest. Ik word namelijk echt zo snel zat, niet normaal.


    Cowards die many times before their deaths.

    Nog nooit :')


    All was well.

    Ik heb deze donderdaggala.:9~
    Ik heb het eigenlijk niet zo op dronken mensen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    haha nee ik krijg die donderdag heb toevallig ne alles ingekocht. haah ik draag vorod e eerste keer hakken damn dat is even wankelen hopen dat iker donderdag avnd gewoon op lopen kan xD

    Ik heb geen gala van school; nooit gehad ook :'D


    -

    Heroic schreef:
    Ik heb deze donderdaggala.:9~
    Ik heb het eigenlijk niet zo op dronken mensen.

    Veel plezier alvast!
    Ik ook niet, dan worden mensen vervelend...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nog nooit, maar het ziet er wel vet uit :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Cool ;'D
    Nog nooit gehad.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wij hebben een galabal op school. De laatste jaars organiseren dat ieder jaar. Dit jaar is het dus onze beurt =)
    En mijn voeten deden vorig jaar ook pijn!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 20:40 ]


    For once I want to be the car crash.

    Drank op een schoolfeest? o.O bij ons alleen maar bij de bovenbouw. onderbouw & hele school is geen drank aanwezig o.O mensen gaan wel altijd indrinken enzo, maarja :'DD


    Destroy what destroys you.

    Ik heb deze donderdag kerstgala, maar wij mogen alleen maar één glaasje wijn, voorderest niks ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    nog nooit gehad x'D

    Nog nooit gehad, maar het ziet er leuk uit!


    Never run out of reasons to smile...

    nee nog nooit:(hoop egt wel dat dat een keer komt


    If you believe in yourself anything is possible