• Omaaaigod. o.O
    Gisterenavond om zes uur maakt mijn mama mij opeens wakker - ja, ik had die nacht maar 1 uur geslapen wegens de examens x) - en zegt dat ze morgen (vandaag dus) naar Barcelona vertrekt voor vier dagen. Ze is net vertrokken.
    Wat dus betekent dat ik vier dagen lang alleen thuis zit. o.O
    Maar echt; als er iemand onvoorspelbaar is, dan is het mijn moeder wel. Ongelooflijk! En terwijl ik sliep is ze ook vanalles gaan kopen voor de reis en voor mij zodat ik niet van de honger omkom en ze heeft me ook kweni hoeveel geld achtergelaten. Echt zo'n geniepigaard. ;o
    Ik vind het eigenlijk niet echt fijn, want nu kan niemand mij helpen met wiskunde waar ik niets van snap. x)
    Maar nu zit ik dus alleen thuis. Lekker gezellig. Maar het is vandaag The Da Vinci Code op tv, kga die opnemen x'd

    Komen jullie maar allemaal naar hier anders verveel ik me dood ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat is een goed idee, ik verveel me namelijk ook :'D Maar ik wou dat mijn ouders ook zo waren, dat zou pas eens leuk zijn ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Beetje film achtig verhaal xD

    Maar ook ongezellig dat je alleen zit. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Beetje film achtig verhaal xD

    Maar ook ongezellig dat je alleen zit. :O

    Hoezo filmachtig? x'd
    Omg, ik kijk net uit het raam en wolken bewegen keisnel ;o
    Maar echt supersnel ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    whaha sure ik kom wel x) mr ben je niet wt te jong om alleen thuis te blijve? niet da je ni voor jezelf kan zorge hoor x) mr je pa dan? klaagt die er dan niet over dat je alleen thuis zit ofzo? [/kdnk toch dat je ouders gescheidn zijn wnt khoor nix over je pa dus..]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Bluh, ik haat alleen thuis zijn.
    Maar, gewoon plezier maken, dan zijn die 4 dagen zo weer voorbij! :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    ik zou het best chill vinden 4 daagen aleen thuis x'D


    I'm your biggest night mare

    tomfreakske schreef:
    whaha sure ik kom wel x) mr ben je niet wt te jong om alleen thuis te blijve? niet da je ni voor jezelf kan zorge hoor x) mr je pa dan? klaagt die er dan niet over dat je alleen thuis zit ofzo? [/kdnk toch dat je ouders gescheidn zijn wnt khoor nix over je pa dus..]
    Xx

    Al sinds mijn eerste zijn ze gescheiden (':
    Ik heb mijn vader nooit gekend.
    Maar da's echt niet de eerste keer dat ik alleen thuis blijf, vanaf mijn 10de al, en het is niet moeilijk. Al dat ik hoef te doen is het te onderhouden en het niet in brand zetten enzo.
    Ik vind het totaal niet raar om alleen thuis te blijven voor zo'n periode. Ik ken mensen die babysitters inhuren voor kinderen van 14 jaar voor 1 avond ;s
    Dat vind ik pas idioot. Wat zijn die kinderen, geestelijk gestoord ofzo? x)


    Where there is a sea there are pirates...