• De stelling van vandaag luidt:
    Geld maakt gelukkig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    LIZEPIET schreef:
    Zónder geld is niemand gelukkig, dus het lijkt me wel logisch dat geld je gelukkig maakt? Het geeft je houvast en zekerheid in het leven, dus ik ben voor. Als er nou stond 'Geld alleen maakt gelukkig', was ik sowieso tegen. (:


    idd


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    (on)eens


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nee, wij dènken dat geld gelukkig maakt.

    LIZEPIET schreef:
    Zónder geld is niemand gelukkig, dus het lijkt me wel logisch dat geld je gelukkig maakt? Het geeft je houvast en zekerheid in het leven, dus ik ben voor. Als er nou stond 'Geld alleen maakt gelukkig', was ik sowieso tegen. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Geld maakt gelukkig.


    effort never betrays you

    Oneens
    je kan wel lekker veel geld hebben, maar als je geen mensen meer hebt di om je geven, dan heb je er niet veel aan

    Eigenlijk wel. Maar je familie en vrienden maken je het gelukkigste, maar een beetje geld is ook wel lekker om te hebben! (hoera)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind van wel =)
    Want als je rijk bent, kan je alles kopen wat je wilt..
    Dan zou ik HEEL blij zijn hoor =)


    Stop wishing, Start doing..

    WILLIAM schreef:
    Geld maakt gelukkiger.
    Alleen geld maakt je niet gelukkig, maar het helpt zeker wel.


    ~

    PUKKELxDING schreef:
    Helaas mensen maar geld kan toch echt gelukkig maken, al maakt het je niet gelukkiger dan wanneer je verliefd bent =3


    i agree^^


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Geld kan je gelukkig maken, maar niet voor 100%. er zijn nog altijd andere dingen die je gelukkig maken. (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 13:12 ]

    WILLIAM schreef:
    Geld maakt gelukkiger.
    Alleen geld maakt je niet gelukkig, maar het helpt zeker wel.


    en dan ben ik het met FairyHunter eens dat vrienden ook echt gelukkig maken (: tenminste bij mij.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oneens.

    LIZEPIET schreef:
    Zónder geld is niemand gelukkig, dus het lijkt me wel logisch dat geld je gelukkig maakt? Het geeft je houvast en zekerheid in het leven, dus ik ben voor. Als er nou stond 'Geld alleen maakt gelukkig', was ik sowieso tegen. (:
    Kijk, hier ben ik het mee eens. :]


    Only losers can act the way you do