• ... wie bewerkt altijd foto's voordat hij ze ergens op zet?
    -zie: quizlet/hyves.. etc.-

    Ik meestal/soms zeg maar.. =3
    Soms omdat ik lelijke puisten heb of iets anders lelijks wat je dan niet ziet of juist minder, of hij is geknipt en dan is die lelijk als je hem niet bewerkt x'D
    -moeilijk om uit te leggen x'D-

    Ik soms, soms ook niet :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik meestal wel, maar niet om puisten weg te werken, maar om kleuren te veranderen, tekst toe te voegen enz.

    Soms als de foto daardoor mooier lijkt bewerk ik hem, maar meestal laat ik hem ook gewoon.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Sensible schreef:
    Ik meestal wel, maar niet om puisten weg te werken, maar om kleuren te veranderen, tekst toe te voegen enz.

    ja dat bedoel ik ook een beetje met dat laatste x'D

    Ik heb nooit puistjes, dus vind het niet nodig.
    Maar ik zet er wel altijd rare plaatjes/tekeningetjes bij van picnik :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Ik heb nooit puistjes, dus vind het niet nodig.
    Maar ik zet er wel altijd rare plaatjes/tekeningetjes bij van picnik :3

    ik best wel vaak =3
    en dat is kut x'D =3

    NERDLESS schreef:
    Soms als de foto daardoor mooier lijkt bewerk ik hem, maar meestal laat ik hem ook gewoon.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik meestal wel, maar ik heb niet zoveel foto's van mijzelf.

    Bumblebee schreef:
    Ik meestal wel, maar ik heb niet zoveel foto's van mijzelf.

    ik ook niet zo heel veel x'D

    Meestal niet, alleen soms voor een tekstje/plaatje van picnik of een kleurtje.
    Maar ik heb heel veel puistjes -altijd- dus daar doe ik niets aan, dan ben ik te lang bezig. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    Nooit, echt nooit. Ik houd niet van liegen ^^'


    Life is hard and then we die

    Soms alleen zwart-wit maken omdat ik het effect dan mooier vind ^^ Maar ik heb nooit puisten en als ik het een enkele keer heb zorg ik dat ik niet op de foto kom :')


    -

    Ik!! :Y) Ik weet dat ik heb gezegd dat photoshop voor losers is :'DDD, maar ik doe het eigenlijk niet om ze mooier te maken (kwa lelijkheid/mooiheid persoon) maar gewoon om kleren aan te passen en te experimenteren, dat vind ik wel leuk. Het gaat me niet echt om pukkeltjes of vlekjes of weet ik veel wattes.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het enigste dat ik doe is zwart-wit of sepia maken of soms maak ik heb wat donkerder of lichter.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Het enigste wat ik doe is soms de kleur veranderen en er tekeningetjes bijzetten :3


    Only losers can act the way you do