• Een vriendin begon tegen mij te vertellen over een site waar ze ooit is opgeweest. En ze er gewoon is afgegaan omdat ze het gewoon TE eng vondt. En nu wil ik die site zien, maar is ze vergeten welke site het was --" Het had iets te maken met; hotline to hell -als je dat in google intipt, en je drukt op de site dat je tegen komt, het is niet die site. Ik heb het gevraagd aan haar- Maar is er hier misschien iemand dat weet over wat ik praat en die site heeft ? ^^
    Edit;
    Joyce heeft de site gevonden. *klik* Normaal moet dat de site zijn, maar je kan er pas op vanaf middernacht.
    Edit2;
    Ik weet niet of de site dat ik hierboven heb gezet wel werkelijk werkt. Er zijn nog verschillende sites zoals deze maar dat is niet de echte site, nagemaakt dus. Misschien wel leuk om te proberen dat je niet op de echte durft te gaan?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 22:10 ]

    omg zo eng!

    ik durf daar echt niet op te kijken hoor :X


    I solemny swear i am up to no good

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Een site waar je de naam van iemand moet opgeven -wie je haat- en die persoon dan in het echt ook iets overkomt. Een soort van wraaksite. Maar er zijn discussies over mensen die zeggen dat het echt is en mensen zeggen va niet. En je kunt er pas op vanaf middernacht. Zelf weet ik het fijne er ook niet van.

    oh, eww. scary ;o
    maar het lijkt me sterk dat het echt uitkomt, maarja dat weet ik ook niet :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)
    oh, eww. scary ;o
    maar het lijkt me sterk dat het echt uitkomt, maarja dat weet ik ook niet :')

    Ja,lijkt me ook wel sterk. Maar er zijn wel veel mensen bang van. Best wel weird (':

    i zat 1 seconde op die namaak site en klikte hem direct al af xD ik durf het niet :X


    I solemny swear i am up to no good

    Ik snap niet wat je moet doen op die namaak site :'D


    Only losers can act the way you do

    Aan de ene kant ben ik nu heel erg nieuwschierig. Maar eigenlijk vind ik het ook best wel eng ;o

    Fragile schreef:
    Aan de ene kant ben ik nu heel erg nieuwschierig. Maar eigenlijk vind ik het ook best wel eng ;o


    Ik ook :')
    Ik wil hem nu echt heel graag zien maar ik durf niet :')


    dream, dare, fly!

    ='D Dat is echt geript van de anime serie Jigoku Shoujo x] Tenminste dat denk ik.. xO


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    De eerste link doet het in ieder geval niet -is 12 uur geweest :'DD -


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben op die 2de site geweest, maar ik snap niet wat daar gezegd wordt, iets met een 'red string', bah, nogal verwarrend x'd
    En waarom kan je er pas op vanaf middernacht?


    Where there is a sea there are pirates...

    ik geloof er niet echt in maar je weet nooit hé.
    dus ik ga het toch maar niet proberen:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik durf niet te klikken...Ik wil vannacht nog kunnen slapen...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    wat is er precies eng aan?


    You are beautiful, you are love.

    Katherine schreef:
    Ik ben op die 2de site geweest, maar ik snap niet wat daar gezegd wordt, iets met een 'red string', bah, nogal verwarrend x'd
    En waarom kan je er pas op vanaf middernacht?

    idd


    You are beautiful, you are love.

    Silbermond schreef:
    De eerste link doet het in ieder geval niet -is 12 uur geweest :'DD -

    Nja indd, was ook gaan zien. Waarschijnlijk heb ik de verkeerde site doorgekregen --'