• Ja, ik wil naar de kerstmarkt in Lier. Maar er is geen enkel wezen dat met me mee wilt.
    Who wants to join me ;D?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 20:20 ]

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Kraampjes,gratis chocomelk,snoepjes,lichtjes,muziek,een gezellige sfeer ;DD + kta is het vti in het kleiner [a]
    Ohja, kerstmarkten zijn gezellig :9~

    Is dat ook zo'n crapuulschool? :'DD


    Only losers can act the way you do

    Man, neem myn bf mee ofzo. Haar crush woont in Lier en ze heeft altijd de nijging op die bus te nemen. :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik woon helemaal bovenin Nederland, dus dat is een beetje te ver.
    Bij ons is ook kerstmarkt in het dorp : D

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 20:35 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wil wel meee! =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik wil wel meee! =)

    Whiih :'DD

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Whiih :'DD

    Zou wel leuk zijn, alleen mag ik volgens mij geeneens buiten omdat het examens zijn --'.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ergens in antwerpen hahh :'D

    Late reactie
    Oh, haha, ik kom hoor :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Zou wel leuk zijn, alleen mag ik volgens mij geeneens buiten omdat het examens zijn --'.

    Really,het is weekend. een mens heeft ontspanning noig.

    Hannahisleuk schreef:
    (...)
    Late reactie
    Oh, haha, ik kom hoor :Y)

    Yay ;DD

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Really,het is weekend. een mens heeft ontspanning noig.

    Vind ik ook ! :'D Maar mijn moeder vertrouwt mij soms niet --'. Hoewel ik niets mis doe, gewoon niet zeg naar waar ik altijd naartoe ben (a).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Vind ik ook ! :'D Maar mijn moeder vertrouwt mij soms niet --'. Hoewel ik niets mis doe, gewoon niet zeg naar waar ik altijd naartoe ben (a).

    Moeders x'DD

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Moeders x'DD

    Inderdaad! :'D 'k wist trouwens eigenlijk niet dat er een kerstmarkt is in Lier, stelt die veel voor? :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Inderdaad! :'D 'k wist trouwens eigenlijk niet dat er een kerstmarkt is in Lier, stelt die veel voor? :'D

    Mhh, ik ben daar echt al een aantal jaren niet meer geweest. Maar vroeger ging ik er wel graag naartoe ;DD Maar ik vind kerstmarkten gewoon gezellig door de sfeer ^^

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Mhh, ik ben daar echt al een aantal jaren niet meer geweest. Maar vroeger ging ik er wel graag naartoe ;DD Maar ik vind kerstmarkten gewoon gezellig door de sfeer ^^

    Die hebben inderdaad altijd een gezellige sfeer! :'D En is altijd heel gezellig om tijdens zo'n koude winterdag daar rond te lopen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Die hebben inderdaad altijd een gezellige sfeer! :'D En is altijd heel gezellig om tijdens zo'n koude winterdag daar rond te lopen ^^.

    Met warme chocomelk ;DD