• want de eerste 2 uur waren wel normaal, maar daarna hadden we een klassenactiviteit,
    en dat was uiteindelijk best wel gezellig =3

    We gingen eerst 2 inprovisatie spellen doen, we moesten net doen als of je bij een buurman/buurvrouw iets ging vragen/halen etc. :'D
    was best leuk. =3
    daarna gingen we een ander spel doen, was ook wel leuk =']
    en daarna gingen we een filmpje maken x'D
    en je mocht zelf weten waarover, alleen de groepjes mocht je niet zelf maken, maar er waren 6 -ofzo- groepsleiders gekozen en die mochten namen trekken en dan was het zo, bij wie je werd getrokken, daar hoorde je bij x'D
    Ik zat wel in een leuk groepje =3
    En na dat we een helboel van die filmpjes gezien hadden, gingen we in 't restaurant van onze school eten, en dat was echt lekker :9~
    en dan bedoel ik écht lekker =3 :9~:9~

    en daarna waren we uit x'D
    naja, ik moest nog dansen maar goed x'D
    hadden jullie ook een leuke schooldag? =3

    De mac is lekkerder ghehe (A) Mijn schooldag was kort. Begon om kwart voor 1 en was half 4 vrij :'D halfuur eerder dan normaal.


    -

    Klinkt echt gezellig ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Genius schreef:
    De mac is lekkerder ghehe (A) Mijn schooldag was kort. Begon om kwart voor 1 en was half 4 vrij :'D halfuur eerder dan normaal.

    haha :'D
    komt bekend voor x'D
    haha :'D
    maar dat is idd kort =3

    Gisteren was ik naar Amsterdam met school (: We gingen naar het muziektheater en naar het Vincent van Gogh Museum. En we mochten ook nog gewoon even winkelen in de kalverstraat enzo : D En we kwamen Sascha Visser tegen in de Pc. Hoofdstraat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik was vandaag al thuis om half 11 ofzo (:
    -omdat het examens zijn- en daarna ben ik naar vriendinnen gegaan: Jeanie(Romance) en Naomi(Trash) dus mijn dag was ook heel leuk.


    Cowards die many times before their deaths.

    Confessions schreef:
    Gisteren was ik naar Amsterdam met school (: We gingen naar het muziektheater en naar het Vincent van Gogh Museum. En we mochten ook nog gewoon even winkelen in de kalverstraat enzo : D En we kwamen Sascha Visser tegen in de Pc. Hoofdstraat.

    super vet!
    heb je foto's gemaakt? =3

    Whipple schreef:
    (...)
    super vet!
    heb je foto's gemaakt? =3

    Ik niet in ieder geval. Misschien die anderen maar dat zijn mensen die ik niet ken ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Confessions schreef:
    (...)
    Ik niet in ieder geval. Misschien die anderen maar dat zijn mensen die ik niet ken ;o

    eigenlijk had je dat wel moeten =3
    haha :'D
    maar het blijft vet! :Y)

    Joker schreef:
    Klinkt echt gezellig ;D

    was 't ook =3

    Ik moest maar van 9 tot 11.50 naar school, én ik had lol in het studieuur dus mij heb je niet horen klagen ;D

    Ik ben niet echt naar school gegaan.
    Ik ging proefstuderen in Den Haag met Amanda en daarna gingen we de stad in en heb ik schoenen/hakken voor het kerstgala gekocht :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik had examen van Engels en aardrijkskunde vandaag, dus niet bepaald leuk, nee :'D
    Al was ik 's middags wel vrij.


    Never run out of reasons to smile...

    Niet bij mij. (':
    Ik ben wss gebuisd voor mijn examen Nederlands (wat echt onmogelijk lijkt ;s) vanwege die stomme klasgenoten van mij die de leerstof niet naar me wilden doorsturen, dus kon ik eigenlijk de helft niet leren. En ze beweren dat dat mijn eigen schuld is, maar da's niet waar. ><
    Stelletje klootzakken.


    Where there is a sea there are pirates...

    gisteren ben ik met 1B naar de zoo geweest(project week)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    nee enit egt gwn als de normale dagen:P


    Ivar Oosterloo.