hahaen toch mis ik het ik vond de mensen vroeger relaxter
Ja idd!
Vroeger was iedereen gewoon, gewoon euhm... gewoon... tokiohotelfan ofzo. Ik weet niet, maar in die tijd was heelhalf Q verslaafd aan TH. Niet dat dat het altijd leuker maakte ofzo. Het maakt ook niet uit, maar oud Q was gewoon leuker.
You were much more muchier, you've lost your muchness.
Marshmellow schreef:
(...)
Vroeger kon je nog ongezouten je mening zeggen zonder al te veel ophef te maken, nu maken sommige mensen zich daar direct te druk over vind ik.
idd, maar ik vind sommige users op het fora ook onvriendelijker overkomen -noemt geen namen-en dat valt me wel tegen, ik ben echt gewend aan die gezellig Quizlet sfeer waarin iedereen erbij hoort en iedereen gewoon mag zeggen en doen wat ie wilt.
NERDLESS schreef:
(...)
Ja idd!
Vroeger was iedereen gewoon, gewoon euhm... gewoon... tokiohotelfan ofzo. Ik weet niet, maar in die tijd was heelhalf Q verslaafd aan TH. Niet dat dat het altijd leuker maakte ofzo. Het maakt ook niet uit, maar oud Q was gewoon leuker.
Ik weet niet wat je bedoelt met vroeger, vroeger deed ik niet aan forum. Ikzelf ben heel erg veranderd, misschien zie ik daarom de verandering hier niet goed.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
MARRYMEBO schreef:
(...) idd, maar ik vind sommige users op het fora ook onvriendelijker overkomen -noemt geen namen-en dat valt me wel tegen, ik ben echt gewend aan die gezellig Quizlet sfeer waarin iedereen erbij hoort en iedereen gewoon mag zeggen en doen wat ie wilt.