• Hoi ;d
    Er is dus een nieuwe film met Alan Rickman, Nobel Son, en als ik op Telenet Digital TV die trailer bekijk (als ik niets te doen heb dan kijk ik altijd al die trailers xd) dan zit er zo'n rare scene in.
    Maar dus even over het verhaal;
    Het gaat over een professor van ikweetnietmeerwat die een goeie vrouw heeft + zoon. Die zoon wordt dan ontvoerd enzo.
    Maar je ziet zo ergens een scene waartijdens hij dus seks heeft op nen bureau. En dan hoor je die nog zeggen: 'I'm enjoying this so much.'
    Ik vond het best wel raar om te zien, want Alan Rickman doet mij altijd denken aan Snape en ik zie Snape nu echt niet zijn dierlijke behoeften te bevredigen op nen bureau. o.O
    Ik wil hier alleen mee zeggen dat ik altijd tijdens die trailer moet lachen, hoewel de film helemaal niet grappig is, want die zoon zijn oor of vinger wordt daar afgesneden, maar ik vind het gewoon vreemd en vies. x'd
    Vooral omdat hij al zo oud is. o.O
    Omg, ik zit echt te zeiken. Ik heb precies niets beters te doen dan dit x'd
    Geen idee waarom ik er opeens aan moest denken.
    Maar check die trailer.
    Die trailer is echt zo grappig x'd.

    Omg, echt; waar houd ik mij mee bezig? x')
    Maar vindt iemand anders het ook zo grappig? ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik schrok me dood o.o

    Maar die trailer is echt geweldig, ik lachte mij dood :'D

    Ken je de trailer van 2012? Ik vind dat zo grappig als die kerk over al die mensen rolt :Y)


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    Ik schrok me dood o.o

    Maar die trailer is echt geweldig, ik lachte mij dood :'D

    Ken je de trailer van 2012? Ik vind dat zo grappig als die kerk over al die mensen rolt :Y)

    Waarom schrok je je dood? x'd
    & whaha; ja, kheb het gezien, da's altijd grappig x'd
    Of er was eens een film, ik weet niet welke, en in de trailer reed er zo'n machine over allemaal doodskoppen en die werden allemaal geplet x'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)
    Waarom schrok je je dood? x'd
    & whaha; ja, kheb het gezien, da's altijd grappig x'd
    Of er was eens een film, ik weet niet welke, en in de trailer reed er zo'n machine over allemaal doodskoppen en die werden allemaal geplet x'D
    Omdat ik zo aan het kijken was en ineens lagen die daar op die bureau xd
    Die trailer heb ik nog nooit gezien, maar die wil ik wel zien. :9~

    Heb je de film 'Cirque du freak: vampire's assistant' al gezien? Toen die gast waarbij je al zijn ingewanden ziet, iets uit zijn lichaam haalde, moest ik kei hard lachen en de rest in de zaal zei allemaal: "Ieeeuwl" :'DD

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 15:33 ]


    Only losers can act the way you do

    Haha, Ik wil hem zien! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Roulette schreef:
    (...)Omdat ik zo aan het kijken was en ineens lagen die daar op die bureau xd
    Die trailer heb ik nog nooit gezien, maar die wil ik wel zien. :9~

    Heb je de film 'Cirque du freak: vampire's assistant' al gezien? Toen die gast waarbij je al zijn ingewanden ziet, iets uit zijn lichaam haalde, moest ik kei hard lachen en de rest in de zaal zei allemaal: "Ieeeuwl" :'DD

    Haha x'd
    Nee, maar ik wil die gaan zien! Ik heb dat boek van Darren Shan gelezen, het was vet eng & grappig x'd
    Ik ben echt benieuwd naar de film, was hij goed?
    Ik zou wss ook gaan lachen bij zoiets vies. Zoals het altijd vies is bij Saw, dan moet ik toch altijd lachen x'd
    Da's leuker dan 'ieuw' zeggen ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Lachen om iets engs betekent dat je lacht om de angst te vergeten :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Katherine schreef:
    (...)
    Haha x'd
    Nee, maar ik wil die gaan zien! Ik heb dat boek van Darren Shan gelezen, het was vet eng & grappig x'd
    Ik ben echt benieuwd naar de film, was hij goed?
    Ik zou wss ook gaan lachen bij zoiets vies. Zoals het altijd vies is bij Saw, dan moet ik toch altijd lachen x'd
    Da's leuker dan 'ieuw' zeggen ;p
    Het is een heel goede film maar ze zeggen dat hij helemaal anders is dan het boek :'3


    Only losers can act the way you do

    Joker schreef:
    Lachen om iets engs betekent dat je lacht om de angst te vergeten :'D
    Ik vond dat niet eng. Iedereen zei zo: 'Ieuwl' en ik dacht huh, er is toch niets vies? En toen moest ik lachen (nerd)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 15:46 ]


    Only losers can act the way you do

    Alan. :9~


    everything you imagined, and more...

    Joker schreef:
    Lachen om iets engs betekent dat je lacht om de angst te vergeten :'D

    Hmm.
    Als er in een film iemand zo gruwelijk vermoord wordt, zoals als zijn benen worden afgesneden, of zijn tong, of zijn romp ofzo, of als die in een bad vol insecten zit, dan vind ik dat altijd grappig, want dat ziet er keivies & nep uit x'd
    En vies vind ik grappig (':
    Of zoals in The Unborn, die hond met die omgekeerde kop, da was keigrappig x'd
    Best eng, maar toch grappig ;p
    Het was een bloedhond met een omgekeerde kop xd
    Dat kom je ook niet echt vaak tegen, he? (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)
    Hmm.
    Als er in een film iemand zo gruwelijk vermoord wordt, zoals als zijn benen worden afgesneden, of zijn tong, of zijn romp ofzo, of als die in een bad vol insecten zit, dan vind ik dat altijd grappig, want dat ziet er keivies & nep uit x'd
    En vies vind ik grappig (':
    Of zoals in The Unborn, die hond met die omgekeerde kop, da was keigrappig x'd
    Best eng, maar toch grappig ;p
    Het was een bloedhond met een omgekeerde kop xd
    Dat kom je ook niet echt vaak tegen, he? (':
    EEN WAT D: Foto? :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, Alan is echt koeeeel. :Y)
    Harry Potter, Perfume, Sweeney Todd. :9~


    hoi, jij bent leuk.

    Joker schreef:
    (...)EEN WAT D: Foto? :'D

    Vieze rare bejaarde man
    Hond
    Er is wel een betere afbeelding van die hond, maar dit is echt het enige wat ik kon vinden. (':
    Kijk die film, hij is echt super. Cam Gigandet speelt er trouwens in ;d


    Where there is a sea there are pirates...