• Ik heb een vraagje. Lach me niet aub want ik ben hier nu eenmaal te dom voor. Ligt er één van deze 3 steden(?) in de buurt van de Limburg België?
    Nijmegen,Ridderd,dordrecht.

    nijmegen ligt in gelderland..
    dus niet bepaald dicht bij limburg, ridderd weet ik niet en dordrecht al helemaal niet =3

    Ik weet niet eigenlijk xD


    Life is hard and then we die

    Nijmegen licht in noord limburg of in zuid brabant,de rest licht volgens mij verder weg.Weet het niet zieker,zoek het anders even op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb serieus geen flauw idee! *ikbeneenslechtenederlander* xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dordrecht ligt bij Rotterdam en Zwijndrecht enzo ^^ Dus in Zuid-Holland :'D


    Caution first, always.

    Ik denk het niet, al woon ik niet in Nederland ;x


    All was well.

    Dordrecht en Nijmegen niet. Ik heb geen idee waar Ridderd ligt...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    je kunt dat zoeken op google maps ofzo. En ik zou het niet weten want ik woon zelf in België.

    Nijmegen is iets van Arnhem denk ik (??) -of die andere plaats met een A die ik altijd door elkaar haal- die ene aan de Duitsland kant (nerd) Maar het is wel vrij zuid in NL (misschien denk ik dit omdat ik in het noorden woon hoor ;]).
    en Dordrecht en Ridderd; geen idee x]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Nijmegen ligt dicht bij Duitsland, dacht ik, maar ver weg van Limburg. Dordrecht ligt in Zuid-Holland en Ridderd bestaat niet? o.O misschien Ridderkerk, maar dat ligt ook in Zuid-Holland.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb echt geeeen idee. -voelt zich nu een slechte Nederlander-

    Dordrecht (Zuid-Holland) en Nijmegen (Gelderland) liggen óngeveer op dezelfde hoogte.
    Het ligt niet dichtbij België.
    Maar van de twee ligt Dordrecht er het dichtste van bij België.

    Ridderd is geen plaats in Nederland, misschien verkeerd geschreven?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 20:41 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Luctus schreef:
    Nijmegen licht in noord limburg of in zuid brabant,de rest licht volgens mij verder weg.Weet het niet zieker,zoek het anders even op.


    Nijmegen ligt in Gelderland, ik woon daar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dordrecht ligt dicht bij Antwerpen, niet? -Belg.


    Only losers can act the way you do

    Yume schreef:
    Nijmegen is iets van Arnhem denk ik (??) -of die andere plaats met een A die ik altijd door elkaar haal- die ene aan de Duitsland kant (nerd) Maar het is wel vrij zuid in NL (misschien denk ik dit omdat ik in het noorden woon hoor ;]).
    en Dordrecht en Ridderd; geen idee x]


    Nijmegen ligt zuidelijk in gelderland, best dicht bij de grens met duitsland. +/- met de auto. Nijmegen ligt niet zuidelijk in nederland(hoort bij regio midden). En Arnhem (jakkes(Nijmegen-Arnhem haat heb ik met de paplepel ingegoten gekregen) had je goed.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 20:45 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.