• Ghehe ja ik had niks te doen dus ik heb een profiel aangemaakt. Het gaat infeite nergens over. Je maakt een profielpagina aan. Mensen sturen je vragen en jij beantwoord. Dat is ook een manier om de tijd de doden!

    Dus, be nice and gimme some questions!

    xx.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 11:54 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Hhahah what the heck, iedereen gaat nog spontaan aanmaken ook :33


    Wie du mir, so ich dir.

    STRIFLICIOUS schreef:
    Romeo en Yu hebben het nu oook!^^ <33

    Romeo heeft het verwijderd, omdat hij er allemaal achterlijke shit op kreeg.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LadyBug schreef:
    (...)
    Romeo heeft het verwijderd, omdat hij er allemaal achterlijke shit op kreeg.
    Geef hem groot gelijk. Maar yu krijgt ook achterlijke shit, hij gaat er alleen anders mee om :\. En stiekem ws dat wel te verwachten dat ze ook een hele load of crap zouden krijgen. In ieder geval, dat verwachtte ik wel :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Geef hem groot gelijk. Maar yu krijgt ook achterlijke shit, hij gaat er alleen anders mee om :\. En stiekem ws dat wel te verwachten dat ze ook een hele load of crap zouden krijgen. In ieder geval, dat verwachtte ik wel :'DD

    Jah ik ook wel, aangezien je anoniem de meest idiote vragen kan stellen. Maar Yu delete het gewoon als hij stomme vragen krijgt x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LadyBug schreef:
    (...)
    Romeo heeft het verwijderd, omdat hij er allemaal achterlijke shit op kreeg.

    Ik weet het, wrm misbruiken sommige mensen dit altijd? =.=


    -