• Ik ga morgen schaatsen met mijn klas_O_
    Schaatsen is wel leuk,maar ik ben er niet zo goed in x]
    Nog iemand die gaat schaatsen met zijn of haar klas?


    I need you like a heart needs a beat

    Afgelopen vrijdag n_n En daarna sinterklaas gevierd, heel de klas naar de klote geholpen met stinkbommen en alles en 3 keer raden wie corvee had?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee, gelukkig want ik kan niet schaatsen :'D
    Maar veel plezier morgen!


    Never run out of reasons to smile...

    Nee maar ik ga wel schaatsen met vrienden ooit als hier de natuurijsbaan ooit dichtvriesd. :9~ Haha dan gaan we een ijsgevecht doen man word nice ;x


    when words fail, music speaks.

    Nee, maar ik wil wel schaatsen! Schaatsen is leuk!
    Veel plezier!

    Ik na de kerstvakantie
    eerst nog de examens...


    Just a simple "I love you" (:

    Wij zijn vandaag me de klas gaan schaatsen, normaal krijg ik bleinen maar ik had er geen ^^ en het licht viel 2 keer uit, dus in het donker schaatsen en iemand van mijn klas was gevallen op haar knie en ze moest naart ziekenhuis ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Tis veel beter gegaan dan ik dacht,ben geen enkele keer gevallen en kon redelijk hard schaatsen _O_


    I need you like a heart needs a beat

    Ja, spijtig genoeg wel ja --" De dag dat we ons raport moeten gaan halen -ergens volgende week denk ik- gaan we eerst schaatsen en dan pas krijgen we ons raport zodat er niemand is dat kan spijbelen -ja, daar gaat mijn plan Oo-
    Maar anyway, ik vind schaatsen dus echt doodsaai & ik snap eigenlijk niet wat daar leuk aan is x').

    Jep, na de examens :3 En ik kan dat ook voor geen meter :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik ging vlede jaar met me hele shcool schaatse..
    of teniminste soort van.. want we gingen naar een meer(ofzo)wat dus helemala bevroren was en je mog je schaatsen meenemen. maar d emeeste deden dta niet(was ik 1 van)dus hup met je schoenen erop en geloof me je valt!!:X
    en dit jaar ga ik schaatsen maar zonder me klas en school:P maar met familie..


    I live in myn own Cinderella story .

    al geweest