• Ik werd net gebeld door dit nummer krijg ik 1 of andere gast aan de lijn dat de hele tijd hallo zegt. En dan hoor ik mezelf in de achtergrond? Ik vind het maar eng >.<

    Zullen we allemaal gaan bellen? :9~


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    creepy :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik werd net gebeld door een onbekend nummer.. ö


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind het vooral een raar nummer, zoals Joker zegt. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Joker schreef:
    Wat een nummer ;D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Irgendwann schreef:
    Creepy.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zou terug schreeuwen en zeggen 'Rot op, ik weet waar je huis woont!' (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik wil ook zo'n een nummer, lekker origineel, en eigenlijk is het wel grappig, ik zing altijd een liedje als ik mijzelf hoor in de telefoon, meestal dat lied van K3 Teleromeo x'D
    Maar ik haat het als iemand dan steeds hallo hallo zegt, maar eigenlijk is het wel een beetje creepy.

    Maar het is nog is voorgevallen met hetzelfde nummer, maar toen had die onmiddelijk opgehangen >.<

    ik vind het maar een raar nummer (nerd)

    Iemand hiero doet vervelend op de msn en hij waardeert mijn negeeractie niet zo. Nu zegt ie dat hij me opbelt. I wish him luck aangezien ik A) Mijn mobiel niet meeheb, B) Er thuis niet ben (hij zegt dat ie mn huisnummer heeft maar dat is dikke bluf) en C) Klootzakken het verdienen genegeerd te worden.


    No growth of the heart is ever a waste