okee mensjes
ennuhh nog ff dit: vinden jullie ook dat Tom minder one night stands moet hebben? of helemaal geen?
reacties!
-
30 juli 2008 - 12:00
wie van Tokio Hotel vinden jullie het leukst en waarom? 30 juli 2008 - 12:02BILL, OMDT IK DIE GEIL VIND LACHEN EN KIJKEN <3 x3
tom zonder one-night stands is btw net zoiets als mijn oma en n fiets x3 volgns mij onmogelijk dus x3
Nouja, wie weet..30 juli 2008 - 12:09Bill, zijn zotte gedoe, zijn Mooie oogjes, Zijn lach en zijn kledingstijl vind ik gewoon Superrr
& Tom met zn one-nightstandjes ---> Zo is hij gewoon, hij wil graag Fun hebbe30 juli 2008 - 12:13Ik vind Bill en Tom het leukst!^^
Wrrm: Ik hou vn tweelingenxD -Is zelf een tweelingxD-
En ovr Tom zijn onenightstands: Dat maatk me niet uitxD Dat is gwn TomxD ..Get outta my head!
30 juli 2008 - 12:14Ik vind Bill en Tom het leukst!^^
Wrrm: Ik hou vn tweelingenxD -Is zelf een tweelingxD-
En ovr Tom zijn onenightstands: Dat maatk me niet uitxD Dat is gwn TomxD ..
MEAN:O
ik wil ook 2ling zijn x3
ik heb alleen mr n broer -.-
en n broertje<3
30 juli 2008 - 12:54Tom: gewoon drm veel te veel redenen om het hier alemaal uit te leggen
en jullie geloven toch echt niet dat hij SUPERveel one-nightstands heeft gedaan ik durf te wedden da meer dan de helft bluf isLaat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
30 juli 2008 - 13:03Bill vind ik het leuks vanwege zijn style en zijn prachtige ogen en glimlach!
Tom zonder one-night-stands is geen Tom, laat hem gewoon maar lol hebben, dat past het best bij hem!Tears are crashing out of my eyes
30 juli 2008 - 13:09Tom: gewoon drm veel te veel redenen om het hier alemaal uit te leggen
en jullie geloven toch echt niet dat hij SUPERveel one-nightstands heeft gedaan ik durf te wedden da meer dan de helft bluf is
of hij zecht het gewoon dat hij daarmee meisje kan scoren,,,30 juli 2008 - 13:30Ik vind Tom het leukst, en waarom zou Tom geen one-night-stands mogen hebben ?! ik bedoel,hij leeft ook maar 1 keer..
And all the girls in the front row scream your name.
30 juli 2008 - 13:32Tom Waarom ==>
-Sgattig
-Leuwk
-Sxii
-naomi mag h'm oowk ^^
x.Vertrouw nooit een naakte melkboer.
30 juli 2008 - 13:32Gustav
Omdat hij gewoon trés cute is
En Tom zonder one-night stands is Nederland zonder water ofzo x'DAye, brother! 4 8 15 16 23 42
30 juli 2008 - 13:33- naomi mag h'm oowk ^^
Da Ben ik , Dat ben ik !
x'DAnd all the girls in the front row scream your name.
30 juli 2008 - 13:35Tom: gewoon drm veel te veel redenen om het hier alemaal uit te leggen
idd ik dek ok dat meer dan de helft buf is!het is gewoon om stoer te doen ! om zo meer meisjes te rijgen denk ik ....
en jullie geloven toch echt niet dat hij SUPERveel one-nightstands heeft gedaan ik durf te wedden da meer dan de helft bluf ishttp://dwergiie.blogspot.com/
30 juli 2008 - 13:57Gustaav^^
Omdat hij het schattigste wezen ooit gemaakt is, en omdat ik, als ik hem zie, bijna wegsmelt en hem in een cake wil bakken zodat ik hem kan opeten^^! :'DEen tomaat is rood. Daah.
30 juli 2008 - 14:2030 juli 2008 - 15:08(...)
of hij zecht het gewoon dat hij daarmee meisje kan scoren,,,
uhuh ik kan nu ook tgn men vriende of julie zeggen: gohgoohh ela ik amai ze!! ik heb met ne gast sex gehad;) (ookal is da ni waar) Tom wil gwn stoer overkomn ma kweet gwn da hij heel gevoelig is(A)Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....