• Oké, deze story gaat niet worden zoals alle andere. 8DD

    Een ps3 spel die ik graag speel 'Uncharted'. Zoals je weet zitten in games filmpjes tussen. Ik ben dus van plan ál die filmpjes en walktrough's (Als je niet weet wat walktrough is, vraag het maar) te beschrijven. Dus een story van te maken. Én de filmpjes zet ik er ook bij. Héél misschien ga ik iets maken waardoor jullie de puzzels in de (game) story moeten oplossen.

    Ze zeggen dat de Steen van Shambhala veel krachten bemacht waardoor je de machtigste persoon word. Nathan Drake word gevraagt door Harry Flynn en Chloe Frazier deze steen in handen te krijgen. Wat Nate niet weet is dat Harry voor Zoran Lazarevic werkt. Een gestoorde vent die de macht wil. Ze zullen raadsels moeten oplossen, gevechten en relaties moeten doorstaan.


    VOORBEELD.
    Dit ga ik beschrijven allemaal in een story. KIJK VANAF 0:55.
    Doen/Niet doen.

    Ga je 'm volgen.
    Tips? Want dit kan nog eens moeilijk worden x'D

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 20:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Doen/Niet doen.
    Ga je 'm volgen: denk het wel xD
    Tips? : uhhh... x]


    You are beautiful, you are love.

    Doen/Niet doen.
    Ga je 'm volgen; Ja dûh:$.
    Tips? Ik heb er geen? denk ik.
    ^^


    Smiling but close to tears.

    VOORBEELD.
    Dit ga ik beschrijven allemaal in een story. KIJK VANAF 0:55.


    I live for the applause, you will die for it.

    Doen (:
    ik denk 't wel

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 21:00 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ewewew, ik ben bezig met 1e deel. Maar het duurt echt vet lang enzo ._. Moet steeds dat filmpje opnieuw laten afspelen omdat ik niet zooo snel kan schrijven als hun kunnen praten x'D Dus sorry voor het lange wachten steeds tussen elk deel. Ik heb al 10 minuten van de filmpjes. Al 600 woorden ong. en moet nog 10 minuten ong :'D

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 20:34 ]


    I live for the applause, you will die for it.