• Ik heb rollen vrij voor mijn eerste story :
    - Hoofdpersonage
    - Sam's vriendin
    - Jacob's vriendin
    - Paul's vriendin
    - Beste vriendin hoofdpersonage


    Wat ik wil weten van jullie is :
    - Voornaam
    - Achternaam
    - Leeftijd
    - Rol
    - Beroep( hangt af van leeftijd)
    - Hobby's
    - Foto
    - Uiterlijk (niet zo van zie foto, nee bevoorbeeld tattoo's, piercings, enzo)
    - Karakter
    - Tekstje (voorstelling en waarom jij die rol persé wilt hebben, eerlijk zijn =))


    Uitleg waarover het verhaal gaat, voor de geïntresseerden:Wanneer er een vampier -newborns- epidemie door Forks raast geraken er deze keer meer dan 1 slachtoffer. De Cullens die weggetrokken zijn naar Alaska moeten terugkomen. Bij de wolfpack vallen er grote slachtoffers, Emily Sam's vriendin, Rachel Paul's vriendin en Jacob's zus snevelen in dit gevecht. Ook de Cullens blijven niet gespaard, Bella en haar ongeboren kind verdwijnen, en Alice is heel zwaar toegetakeld. Voor de tweede keer en de ultieme keer sloegen de wolfpack en de familie Cullen de handen in elkaar en met mede hulp van de Volturi sloegen ze erin om de epidemie te stoppen, maar toch de gevolgen zijn enorm. Jaren gaan voorbij, De Cullens vinden Bella terug , Renesmee is nog steeds kwijt, ondertussen in de wolfpack probeert iedereen gewoon zijn leven verder te zetten, tot er opeens weer verandering in komt

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 19:02 ]

    pauls vriendin, info komt!

    Voornaam: Selena
    - Achternaam: NightStar
    - Leeftijd: 18 jaar
    - Rol: pauls vriendin
    - Beroep( hangt af van leeftijd): fotomodel.
    - Hobby's: paardrijden, bij vrienden rondhangen, muziek luisteren.
    - Foto: *onderaan bericht*
    - Uiterlijk: Slank postuur, 1.74M lang Blond haar, Blauwe ogen, heeft een navel, en tong piercing.
    - Karakter: aardig, betrouwbaar, spontaan. nieuwsgierig. ijdel.
    - Tekstje: Het lijkt me een zeer leuk en orgineel verhaal!, zo dat was kort en krachtig toch?? :)


    kies maar een foto uit ;)

    Klik1.

    klik2

    klik3


    klik4

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 19:29 ]

    - voornaam: Samantha
    - achternaam: Gordon
    - leeftijd: 17
    - rol: Jacob's vriendin
    - beroep: Scholier ='D
    - hobby's: Gitaar spelen, piano spelen, dansen.
    - foto:Klik
    - uiterlijk: Heeft een leesbril, maar draagt die echt alleen als ze dus leest. Ze heeft op haar hand 4 moedervlekken staan in de vorm van een kruis en heeft kuiltjes in haar wangen als ze lacht. Alle rondingen zitten op de goede plek, heeft een typisch dansereslichaam, lang, petite.
    - karakter: Lief, aardig en verlegen. Ze is erg dromerig en valt daardoor soms nogal uit de toon. Ze hecht zich snel aan mensen, helpt iedereen, zelfs als die haar niet aardig vinden en raakt snel overstuur als mensen boos op haar zijn.
    - tekstje: Haar ouders zijn gescheiden en haar moeder is later hertrouwd met iemand van het La Push reservaat. Ze voelt zich hier meer thuis dan dat ze zich ooit ergens heeft gevoeld aangezien ze hier geaccepteerd word om wie ze is.

    Muziek en dansen zijn haar passie. Ze doet aan alle soorten dans, maar haar hart ligt vooral in het ballet. Ze kan erg goed dansen en piano en gitaar spelen. Ze is geen meisjes meisje, zoals je zou verwachtten van iemand die aan ballet doet.

    Waarom ik graag in het verhaal zou willen: Ik ben verslaafd aan Twilight en de weerwolven zijn awesome. Ook zou ik sowieso je verhaal graag willen lezen, rol of niet, maar ik vind het gewoon extra leuk om een rol te hebben. Ik ben gewoon ook erg benieuwd naar je verhaal en hoop dat ik de rol krijg.


    -vergeet nogal veel te doen soms, is niet helemaal wakker :X-

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 19:26 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    - Voornaam : Kimberly
    - Achternaam : Mates
    - Leeftijd: 17jaar
    - Rol: Paul's vriendin
    - Beroep( hangt af van leeftijd): Geen job
    - Hobby's: Tekenen, dansen, muziek maken en beluisteren, zingen, onnozel doen
    - Foto: Kimberly
    - Uiterlijk (niet zo van zie foto, nee bevoorbeeld tattoo's, piercings, enzo): 1 piercing in navel, twee tattoo's op de polsen, lang, smal, goed gevormd, blond, bruin-groene ogen.
    - Karakter: Lief, soms aggressief, soms bitchy, arrogant, geduldig, komt op voor haar geliefden, laat niet met zich sollen
    - Tekstje (voorstelling en waarom jij die rol persé wilt hebben, eerlijk zijn =))
    Ik wil dolgraag de rol hebben van Paul's vriendin, omdat ik Alex Meraz die Paul speelt keilekker vind. Ik speel graag in verhalen mee, zeker in leuke verhalen. En je bent ook een van de eerste , ik vind er toch niet veel, dat er een Paul-Sam-Jacob verhaal van gaat maken 'denk ik'. Nouja dat was mijn reden om mee te spelen in jouw verhaal meer komt er momenteel niet in mij op.
    Maarja nu mijn voorstellingtekstje: Hoi ik ben Kimberly, ik ben 17 jaar oud, en ik ga voor een onbeperkte tijd in Forks of La Push wonen waar ik mij kan concentreren op mijn muziek etc. Het is daar niet te warm , het regent daar veel, dus het weer is perfect om veel binnen te blijven en muziek te schrijven , tekeningen te maken van de natuur. En dat is niet de enige reden , ik ga ook naar Forks/La Push om mijn exvriendje te vergeten, hij heeft een ongeluk gehad en sinds dat ongeluk is hij zizelf nietmeer. Maarja meer weten, vraag het maar eh ;]

    Ik wil hoofdrolspeelster!
    Info komt!;)


    everything, in time

    Ho wacht, had je daar al bepaalde info voor? Zoals voornaam ofzo?x;


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Ho wacht, had je daar al bepaalde info voor? Zoals voornaam ofzo?x;

    Nee, je mag zelf verzinnen

    Oh, als deel 1 er is, zou je me dan een berichtje willen sturen? Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sam's vriendin

    - Voornaam: Kim
    - Achternaam: Jones
    - Leeftijd: 16 jaar.
    - Rol: Sam's vriendin
    - Beroep: Bijbaantje bij sportschool.
    - Hobby's: Sporten & Met vrienden afspreken.
    - Foto: Klik
    - Uiterlijk: Licht getinte huid, klein, normaal postuur, vriendelijke uitstraling, schattig gezicht, navelpiercing, lening.
    - Karakter: Speels, Ondeugend, Chaotisch, Vriendelijk.
    - Tekstje: Hoi! Ik ben Kim Maria Jones. Maar noem me maar gewoon Kim, dat is wat eenvoudiger. Ik ben 16 jaar oud en bijna 17 jaar oud. Ik heb een licht getinte huid en ben best klein. Ik vind mezelf ietsjes aan de dikke kant maar mijn vrienden zeggen dat ik een goed postuur heb. Ik heb donkerbruin haar en lichtbruine ogen. Ik ben extreem lenig en sportief. Ik houd van sporten en heb daarom een bijbaantje bij een sportschool. Ik heb altijd zin in plezier! Maar nu moet ik toch echt gaan. Doei <3
    - Waarom ik deze rol wil; Omdat ik een ontzettende Twilight fan ben en me dit een echt leuk verhaal lijkt! En ik wil gewoon heel graag die rol!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 19:44 ]


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    - Voornaam: Cammy Jane
    - Achternaam: Leyton
    - Leeftijd: 19
    - Rol: Beste vriendin
    - Beroep: werk part-time in een hotel en studeert kunstgeschiedenis
    - Hobby's: Lachen, winkelen, tekenen en schilderen
    - Foto: http://www.sxc.hu/pic/m/s/sh/shine4him8/916229_girl_with_brown_hair_and_green_eyes__1.jpg
    - Uiterlijk: Heeft een tatoeage op rug met de zin 'Take A Leap of Fate', dit was het advies dat haar oma haar altijd gaf.
    - Karakter: Nieuwsgierig, koppig, vrolijk, lacht graag, soms een te grote mond, dromerig, kunstzinnig
    - Tekstje
    Cammy Jane Layton werd 19 jaar geleden geboren in Australië. Waar ze samen met haar twee broers opgroeiden. Danny is 23 jaar en woont nu in New York om zijn droom te verwezenlijken. Hij wilt Journalist worden voor de New York Times. Zackery is 21 jaar en woont nog steeds in Australië en is fotograaf.
    Haar passie voor kunst heeft ze van haar oma en heeft dan ook het advies van haar oma op haar rug laten Tatoeëren. 'Take A Leap Of Fath'
    Dat heeft ze dan ook gedaan en is verhuisd naar Forks.

    Waarom: Omdat me het een leuk verhaal lijkt en ik de rol graag zou willen.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 19:40 ]


    It's all for you, my butterfly.