• Mijn pc is echt (6)
    Ik wil die kapot slage :O

    Maar nu ik kan nimeer op msn want daardoor blijft die hangen..
    Heb de pc al 10 keer moeten herstarten en -_-"
    Wss en virus ofzo :S
    Ma weten jullie misschien hoe dat dat komt..


    Stop wishing, Start doing..

    Vast een virus op je msn gehaalt door op een link te klikken dat iemand je heeft doorgestuurd via msn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sagesse schreef:
    Vast een virus op je msn gehaalt door op een link te klikken dat iemand je heeft doorgestuurd via msn.

    Ma als ik erop ga, dan moet ik mijn pc gwn herstarten want dan kan ik ook mijn muis nimeer bewege :S


    Stop wishing, Start doing..

    Je zegt elke dag dat je die gaat kapot slaan en het blijft heel. :')
    Sla die gewoon kapot dan kopen je ouders misschien eindelijk een nieuwe. Of je krijgt een laptop met Kerstmis/Verjaardag.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    Je zegt elke dag dat je die gaat kapot slaan en het blijft heel. :')
    Sla die gewoon kapot dan kopen je ouders misschien eindelijk een nieuwe. Of je krijgt een laptop met Kerstmis/Verjaardag.

    Ja dan krijg ik just niks..


    Stop wishing, Start doing..

    Dan moet je msn even helemaal van de computer verwijderen door naar programma's te gaan in het configuratiescherm van je startmenu. En dan gewoon msn weer opnieuw downloaden als de oude er van af is. (:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 20:17 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Dan moet je msn even helemaal van de computer verwijderen door naar programma's te gaan in het configuratiescherm van je startmenu. En dan gewoon msn weer opnieuw downloaden als de oude er van af is. (:

    Oe moet ge de oude verwijdere :S
    En ook de nieuwe dan ofwat??


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Oe moet ge de oude verwijdere :S
    En ook de nieuwe dan ofwat??

    De msn die nu op je computer staat, moet je gewoon verwijderen. En dan via internet een andere (of dezelfde) versie downloaden. Zolang deze maar eerst verwijderd wordt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    De msn die nu op je computer staat, moet je gewoon verwijderen. En dan via internet een andere (of dezelfde) versie downloaden. Zolang deze maar eerst verwijderd wordt.

    Owke zal is probere =)


    Stop wishing, Start doing..

    JoJudicious schreef:
    Dan moet je msn even helemaal van de computer verwijderen door naar programma's te gaan in het configuratiescherm van je startmenu. En dan gewoon msn weer opnieuw downloaden als de oude er van af is. (:


    Dat moet niet via configuratiescherm, msn is te slim. Je moet via je c-schijf de map opzoeken van msn en die verwijderen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat moet niet via configuratiescherm, msn is te slim. Je moet via je c-schijf de map opzoeken van msn en die verwijderen.

    Ik dacht al, want het stond er ni..
    Ik zal daar is zoeken ;)


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Ma als ik erop ga, dan moet ik mijn pc gwn herstarten want dan kan ik ook mijn muis nimeer bewege :S


    Ja, omdat het virus dan op je harde schijf geraakt omdat je msn opent. -logica-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat moet niet via configuratiescherm, msn is te slim. Je moet via je c-schijf de map opzoeken van msn en die verwijderen.

    Configuratiescherm, programma's, een programma verwijderen en dan zoek je msn op. Dan verwijder je hem van je hele computer en komt hij ook niet meer in je prullenbak te staan. Op de schijf C: komt ie wel nog in de prullenbak te staan en verwijderd hij niet álle onderdelen van msn.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 22:19 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Je kan ook op ebuddy?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Je kan ook op ebuddy?

    Ja ik weet het, daar ging ik vroeger op, maar ik haat ebuddy xD
    Maar ja als het niet anders kan..


    Stop wishing, Start doing..

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Configuratiescherm, programma's, een programma verwijderen en dan zoek je msn op. Dan verwijder je hem van je hele computer en komt hij ook niet meer in je prullenbak te staan. Op de schijf C: komt ie wel nog in de prullenbak te staan en verwijderd hij niet álle onderdelen van msn.


    Zo niet waar O.O Via configuratiescherm kan ik alleen maar msnplus verwijderen. Hij blijft er gewoon opstaan.


    Your make-up is terrible