• Dat was nu al de tweede op een week die op msn: 'foto :D -link-' zegt. Haha, grappig hoor. Die stomme hackers hebben echt geen leven hé? Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, en ik ook niet. Ik heb daar ooit al eens op geklikt en toen zat ik opgescheept met een virus die er met héél veel moeite afging.

    Wie heeft nog zo'n haat aan mensen die mensen hun msn hacken en dan een link doorsturen zodat ze daarop zouden klikken en ook met een virus opgescheept zouden zitten? ._.


    Only losers can act the way you do

    Ik.
    Maar ik heb er geen virus door gekregen, ik klik daar nooit op.
    Maar ik ben wel eens gehackt. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het zó irritant he T_T


    Protège moi de mes désirs.

    Uhu, die link ken ik. Ik had die virus een keer op me pc. En toen haalde ik gelijk Windows eraf en Linux erop, waar geen virussen voor zijn. Maar serieus; Je moet zo laag zijn om die virussen door te sturen en zo.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Ik klik nergens meer op met msn. Ik ben er nooit ingetrapt, gelukkig. Al heb ik ooit een heel erg virus gehad waardoor ik mijn Pc, twee maanden kwijt was. Maar ik haat Hackers in het algemeen. Stelletje zielige computernerds dat het zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik maar ik klik er nooit op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik krijg ook zo'n domme link :S

    Ik kreeg dat is van joyce en toen klikte ik per ongeluk als een reflex en nu doet me msn het niet meer; x


    We can only learn to love by loving.

    Had ik deze week ook. Echt fucking irritant.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Altijd als iemand mij een link stuurt zonder dat ik er om vraag, vraag ik wat dat is :') Antwoorden ze niet en gaan ze offline, dan weet ik het wel hoor :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik heb echt haat aan hackers/virusen


    I'm your biggest night mare

    Daar heb ik gisteren ook op geklikt ;o
    Gelukkig net op tijd eruit gegaan (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kreeg dat eens, lang geleden, van een vriendin, en drukte er perongeluk op. Toen heb ik wel iedereen geblokkeerd zodat ik het niet zou doorsturen ofzo. ;'DDD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik, xD


    It's not the same without you.

    Krijg ik wel is, maar geloof ik nog nooit opgeklikt..? Mijn pa had me uitgelegd dat ik niet op zulke dingen klikken moest.

    Marihuana schreef:
    Ik kreeg dat eens, lang geleden, van een vriendin, en drukte er perongeluk op. Toen heb ik wel iedereen geblokkeerd zodat ik het niet zou doorsturen ofzo. ;'DDD


    ok