• Haha,

    Ja ik ga ook zo'n filmpje maken als die Amanda. Kidding. Even to the point;
    Ja, ik haat ze. Omdat die ass suckers België skippen en ik ze nog nooit live heb gezien en dat is suckiïsh en gemeen vind ik.
    En even voor de duidelijkheid: Ik haat ze niet echt, voor de mensen die dat denken :'D

    Hebben jullie dat ook soms? Dat er een band/zanger/zangeres komt maar juist niet naar waar jij woont en dat je dan kinda angry daarvan wordt?

    x'

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 15:25 ]

    Zo vaak. Sowieso komen de bands wannaar ik luister niet vaak in Nederland.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 18:23 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eigenlijk niet eerlijk gezegd.
    Als een artiest komt waar ik fan van ben boeit het me niet hoe, maar dan kom ik wel naar het concert. Maar ik mag niet naar Emilie Autumn omdat het te ver is en dat vind ik wel heel klote. :/


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    En dan nog: Mijn moeder wil Muse ook zien en zij komen naar Nijmegen, waar we al geweest zijn voor Tokio Hotel. Maar het is dat of Rock Werchter en ik wil ook naar Rock Werchter. Wedden dat, als ik niet naar Muse ga, er op Rock Werchter een kut line-up is? :'D En Paramore is uitverkocht + valt net midden in mijn examens dus ja.

    Ja dat komt heel vaak voor.

    Maar TH is like ook niet naast de deur, ik moet daarvoor ook ong. naar de andere kant van nederland!

    Maarja?
    Dat is wel kut!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    De meeste artiesten waar ik muziek van luister komen zowiezo niet in België. ;s

    Neuh, de meeste bands die ik goed vind komen wel in Nederland


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    HAHA, Paramore speelt een paar minuten fietsen van mij af X: Sorry maar dat moest ik ff zeggen xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sommige wel ja, maar die kan ik gewoon niet haten, ze zijn te goed. ^^


    blame the bully.

    Gha, Paramore komt ook naar Pinkpop blijkbaar, en ik zo tegen mijn papa als grap dat ik daar met hem heen wil. Hij antwoorde dat hij dat goed vond maar wel in Nederland dan wou gaan slapen O.o wtf, mijn papa zegt noooit dat hij dat goed vind ofzo.
    Oke, eigenlijk ben ik kei offtopic aan het gaan, maar toch, het ging over paramore, he?:'D
    En ik vind het dus ook kut dat ze niet naar B komen, maar ach, langs de andere kant is dat wel goed dat artisten B overslaan, want ik geef al té veel geld uit aan concerten ;x

    (flower)


    Some people make the world special just by being in it

    In 2008 is Paramore in België geweest, ik kon toen niet gaan >.< En Muse is ook al een paar keer naar België geweest. Je moet vaker concertdata's checken x)
    Maar idd kword er echt gek van dat allee bands dat ik graag hoor België skippen.

    Ja, maar dat komt vooral omdat ze gewoon geen Europese Tour doen :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ow en nog iets, als er goeie bands komen zoals Set Your Goals en Broadway Calls <3 Dan komen ze tijdens de exames, dus deze zondag!! *En nu ga ik weer depressief in een hoekje zitten jammeren over dat ik niet kan gaan*

    Paramore is wel al eens in BE geweest hoor, misschien kan je naar Nederland, Duitsland of Frankrijk?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Speelt Paramore binnenkort in Nederland dan ofzo? (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Een vriendin van mij gaat naar allebei de concerten, maar Muse is erg duur. €85,- heb ik gehoord van iemand anders.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.