• ik ga om half 12 met mijn klas(als klasseuitje)naar de pathe arena naar Twilligt, New Moon:D


    en wat gaan jullie doen met jullie klas??

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 11:00 ]


    I live in myn own Cinderella story .

    deden wij maar zo'n leuke dingen met school...
    wij moesten enkele weken geleden naar 'de helaasheid der dingen' gaan kijken.
    een niet-ondertitelde film in Aalst's dialect die eentonig was en veel te lang duurde !


    everybody needs a song.

    Heb jij geluk..
    Wij krijgen alleen maar schooluitjes naar museums en dat soort dingen >.<
    Want onze directeur vind schooluitjes naar een pretpark of de bioscoop niet 'leerzaam' -.-"


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wij gingen naar bakker bart wat eten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wij gaan in mei 2 dagen naar Parijs :Y)
    En eind juni, achter de examens gaan we paintballen, op een quad rijden en nog iets (:


    Never run out of reasons to smile...

    Wij gaan in januari met de kunstklassen naar Amsterdam, daar naar een museum + workshop en dan waarschijnlijk uit eten :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hannahisleuk schreef:
    Wij gaan in mei 2 dagen naar Parijs :Y)
    En eind juni, achter de examens gaan we paintballen, op een quad rijden en nog iets (:


    jaloers


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ben vandaag met mijn klas naar het zwembad geweest!! En daarna ben ik gaan shoppen met my friends :D was super gezellie.


    You are beautiful, you are love.

    Niets denk ik wij doen dat meestal op het eind van het jaar.

    Wij kijken slaapverwekkende films over het milieu.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Euhm, nou, alle 3HAVO klassen hebben volgende week woensdag kerstmarkt in Bremen. Dus ik ga volgende week naar Bremen :Y) En die vrijdag hebben we een toneelstuk. En een dag voor de kerstvakantie gaan we naar de bioscoop. :9~


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Niets ><

    We zijn een paar weken geleden naar de Suikerfabriek in Tienen geweest. Ik ga gewoon in Tienen naar school maar ja. Daarna mochten we nog iets gaan drinken, dat was wel leuk =D


    It's all for you, my butterfly.

    wil ik ook wel eens doen met mijn klas. moet niet perse met mijn klas. als het maar is tijdens school. x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Lolz, volgens mij gaan wij dit jaar niet eens iets doen. Of misschien 2 keer een halve dag project over 'gezonde voeding' ofzo...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Vandaag gingen we skieën op zo'n indoor skibaan. En ergens in april ofzo -weet niet precies- gaan we een paar dagen naar londen. :9~