• Ik moet dus iets maken voor frans en het lukt maar niet ik moet dit erin voor laten komen:
    1) er moeten 12 bijvoegelijke naamwoorden in staan en in minsten 3 zinnen moet ik er twee gebruiken en dan een staat direct voor het bijvoegelijk naamwoord en de ander er direct achter. Zoals le petit sac a dos rouge ofzo.
    2) En in minstens 6 zinnen moet het bijvoegelijk naamwoord direct achter het zelfstandig naamwoord staan.
    3)Hij moet uit 10 zinnen of meer bestaan en ik doe hem over Barbara mijn beste vriendin. Ik mag vertellen hoe ze eruit ziet en hoe ze is etc. Maar het lukt niet kan iemand mij helpen?
    Alvast bedankt.

    x

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 20:57 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sorry, mijn Frans is ondermaats ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben niet echt goed in Frans, maar goed. :')
    Ik kan proberen, wat heb je al?


    All was well.

    Zou je eens kunnen beschrijven hoe zij eruit ziet en hoe ze is , dat zou me een beetje kunnen helpen om dat te vertalen ^-^

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 20:28 ]


    But love's a malady without cure

    RoyalBlood schreef:
    Zou je eens kunnen beschrijven hoe zij eruit ziet en hoe ze is , dat zou me een beetje kunnen helpen om dat te vertalen ^-^

    Oké haar uiterlijk: ze is klein, halflang bruin haar, bruine ogen.
    Haar karakter: ze is lief, betrouwbaar, behulpzaam en vrolijk. En ze staat altijd voor me klaar. etc. Als het maar positief is :'DD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De uitzonderingen die er vóór moeten:
    Joli, jeune, beau, bon, gros, petit, en dan nog vier.
    De rest moet er allemaal achter (:

    heb geen frans dus kan je niet helpen al zou ik het graag willen =)

    Hihi (: Ik zal die foto eventjes uitprinten? Sure that you want die?

    Ik heb Frans laten vallen :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    UNCOMMON schreef:
    De uitzonderingen die er vóór moeten:
    Joli, jeune, beau, bon, gros, petit, en dan nog vier.
    De rest moet er allemaal achter (:

    beau bon jolie
    haut long petit
    jeune vaste grand
    vieux mauvais mechant

    ofzoiets :x

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 20:43 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vraag het anders aan je mama :'D


    All was well.

    Wel ik ben naar mijn weet nog altijd niet verbeterd op het vak Frans.
    sorry ;x


    i believe in you.

    Bonjour, je vais vous parler de ma meilleure amie. Elle est petite et elle a les cheveux bruns et mi-longs. Elle a aussi des yeux bruns. Elle est très gentille et fiable.Ce que j'aime chez elle c'est qu'elle est joyeuse et serviable. Elle est toujours la pour moi. C'est pour ça qu'elle est ma meilleure amie, parce qu'on peut s'amuser avec elle sans arrêt et parler des choses serieux quand il faut. Voila hopelijk is het een beetje goed ^-^

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 20:45 ]


    But love's a malady without cure

    Ik heb dat vorig jaar volgensmij gehad, maar k ben het allemaal alweer vergeten. Dus k kan je niet helpen, sorry.

    Geloof me, mijn hulp wil je niet. Ik sta heel erg onvoldoende, dus aan mij heb je niks ._.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Godzijdank heb ik dat rotvak niet meer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'