• Heey,

    ik probeer afentoe een leuk gerucht of een funny thing about a celeb hier te posten. Ik haal mijn geruchten/ funny things uit tijdschriften zoals de stars, girlz, Hitkrant en de Telegraaf en shownieuws ^^

    Blooper à la Victoria beckham

    Onderbroekenlol?!

    Ze lijken het maar niet te snappen, die celebs! We hebben het al met Britney, Amy en Paris meegemaakt. Nu mogen we Victoria Beckham ook toevoegen aan het rijtje toevoegen van de celebs die een glimp van hun slip ( of juist helemaal géén slip ) lieten zien.

    vraag en antwoord intervieuw mischa barton: (dit is alleen om te kijken wat jullie hier van vinden)
    je hebt in het verleden een aantal lesbische rollen gespeeld. Hoe is het om meiden voor de camera te zoenen?
    ' ik begrijp niet waarom mensen me daar steeds naar blijven vragen. It's what it is! Ik heb er geen probleem mee, het is eigenlijk zo veel gemakkelijker met een vrouw dan met een man. Bij het filmen van een girl and girl- moment voel je je veel meer relaxed dan wanneer je moet zoenen met iemand van het andere geslacht. Met een meisje kun je lachen, terwijl het er met een jongen soms wat gespannen aan toe kan gaan'

    ik ben het met je eens mischa barton ;)

    willen jullie alsjeblieft normaal reageren en geen haat berichtjes plaatsen. Er is al genoeg haat op de wereld

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 22:18 ]


    Don't stop believing, and you will be happy

    @ BadThoughts & Inspiration; ontopic blijven a.u.b.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oké dus dis echt superfunny ik plaats nu wel een nieuwe kijken of ik iets leuks/ grappigs kan vinden.


    Don't stop believing, and you will be happy