• I'm talking about Sonja.

    we hadden dus een spellingsSO van Nederlands op de computer, dus iedereen extra spellingscontrole aanzetten en maken. Komt Sonja ermee als bijna iedereen klaar is. 'Ja mevrouw mijn spellingscontrole doet het.' echt zo'n naaistreek, ging ze alle computers controleren en toen telde het SO niet mee ;x echt dikke naaistreek want ik moest mijn cijfer ngo ophalen.

    Overigens is Sonja de nerd van de klas : 7 Negens op der rapport en der laagste cijfer is een zeven. En ze naait iedereen altijd bij de leraar ;x

    en nu ben ik depressief omdat dat ding neit meetelt want ik heb die controle nauwelijsk gebruikt dus had ik echt een 10 gehad zonder te frauderen (zip)


    We can only learn to love by loving.

    Tsss, hoe kan ze!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Tsss, hoe kan ze!


    zij kan alles ;x -haat haat-
    zal ik haar vermoorden en der lijk verstoppen net zoals ik bij Demi eh bgedaan ? :3


    We can only learn to love by loving.

    Zo'n meisje heb ik ook in mijn klas. Die mensen snap ik echt niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Confessions schreef:
    Zo'n meisje heb ik ook in mijn klas. Die mensen snap ik echt niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat ken ik. Zo iemand het ik ook in mn klas, en die kan ik ook niet uitstaan. Echt kut dat dat cijfer niet meer voor je meetelt ;o

    Confessions schreef:
    Zo'n meisje heb ik ook in mijn klas. Die mensen snap ik echt niet.
    ze zijn een bedreiging voor de samenleving -joke-

    nee serieus die lui zijn klote ;x


    We can only learn to love by loving.

    Zulke kinderen ken ik, heeft niemand het gemaakt, dus wij spreken af, nou gewoon zeggen dat er geen huiswerk is opgegeven, komt dat kind aan, 'Maar ik heb het wel!' en dat terwijl de lerares het kan horen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wat een raar kind x_x


    Never run out of reasons to smile...

    MARRYMEBO schreef:
    (...)

    zij kan alles ;x -haat haat-
    zal ik haar vermoorden en der lijk verstoppen net zoals ik bij Demi eh bgedaan ? :3

    Ja doen! Ik ben wel medeplichtig gaan we samen de bak in.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stomme slettut.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omg, dat haat ik zo. ._.
    Of mensen die zeggen dat we normaal gezien toets gingen doen als de leerkracht dat vergeten is.
    Zwijg toch gewoon, waarom wil je zó graag toets doen? I don't understand that kind of people. (nerd)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 18:58 ]

    Hush schreef:
    Zulke kinderen ken ik, heeft niemand het gemaakt, dus wij spreken af, nou gewoon zeggen dat er geen huiswerk is opgegeven, komt dat kind aan, 'Maar ik heb het wel!' en dat terwijl de lerares het kan horen.

    Dat ken ik ook ja, wij hebben er twee in de klas.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een domwijf zeg ;$