• zou ik blijven zitten : )
    echt waar, als ik aan het eind van het jaar een onvoldoende heb voor gym, moet ik het jaar overdoen. en als ik bijv. een onvoldoende zou hebben voor een pta voor gym, moet ik hem overdoen. hahaha, dat vind ik echt vet raar, wat heb je nou aan gym later? naja, tot nu toe heb ik alleen nog maar voldoendes gehaald dus dat komt wel goed bij mij :Y)
    nog meer rare school regels?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat is echt raar. Dus als je overal een voldoende op staat, en op gym niet, ga je alsnog niet over? Gelukkig hebben wij niet zulke rare regels. ;o

    Dat hebben wij met CKV ahah.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zo snel haal je geen onvoldoende voor gym,lijkt me als je gewoon meedoet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omg, als ik dat had ga ik echt niet over nee o.o
    Nou, mijn school is wel raar, maar eigenlijk niet. ikzelf ben gewoon raar x,x

    Gym, techniek en Beeldend vorming telt daar voor ons geeneens aan mee. Als je daar een onvoldoende op staat blijf je daardoor niet zitten.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Fragile schreef:
    Dat is echt raar. Dus als je overal een voldoende op staat, en op gym niet, ga je alsnog niet over? Gelukkig hebben wij niet zulke rare regels. ;o

    Uhuh, dan blijf je gewoon zitten xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    Hush schreef:
    Zo snel haal je geen onvoldoende voor gym,lijkt me als je gewoon meedoet.

    Klopt, en die lerares die wij hebben zegt ook dat het gaat om inzet. Dus als je iets wel probeert, maar het lukt alsnog niet, krijg je wel gewoon een voldoende. Maar als je niks doet, en niks probeert, krijg je gewoon onvoldoende.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Hebben wij ook of een ander vak waar altijdlopende evalutie is.

    Wij mogen geen petten of hoeden of mutsen opzetten in de school, zelfs al vriest het.

    Oké stom. Haha, bij ons kan je niet op handvaardigheid en gym zakken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Shenanigan schreef:
    Wij mogen geen petten of hoeden of mutsen opzetten in de school, zelfs al vriest het.

    Bij ons wel op school, maar in de klas niet nee. Waarom niet eigenlijk? Echt kansloze regel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat heb ik ook, en ook met Ckv.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Breeze schreef:
    (...)
    Bij ons wel op school, maar in de klas niet nee. Waarom niet eigenlijk? Echt kansloze regel.

    Weet ik niet. Maar het mag niet. En ook geen make-up, zelfs niet zo'n klein beetje mascara of zo.

    Dat zeggen ze bij mij ook, maar het is gwn gelul van de leerkrachten zodat we ons best doen voor gym.


    You can run but not hide

    Maar volgens mij komt dat doordat je volgend jaar geen gym meer hebt en dit jaar dus examen doet in gym..?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.