Ja. Ik had gehoopt dat ik er dit jaar met mijn ogen dicht doorheen zou fietsen zonder dat ik ergens last van zou hebben of zonder dat het me zou verhinderen. Maar helaas is dat niet zo. Ik voel me al een week slecht en de afgelopen paar dagen en vooral gister en vandaag merk ik dat ik het op anderen af ga afreageren, wat ik dus totaal niet wil!
Het is vrijdag 4 december de verjaardag van mijn vader, en zoals sommige misschien wel weten is 6 december de dag dat hij twee jaar geleden overleden is.
Ik hoef verder geen medelijden of zo. Dit bedoel ik niet rot, want ik vind het altijd geweldig en lief hoe jullie/wij/ons elkaar altijd steunen door van alles en nog wat heen, maar hier kan verder toch niemand me mee helpen laat staan het zelfs maar begrijpen.
Ik krijg geen duidelijkheid en grip meer op mezelf de afgelopen paar dagen en ik heb moodswings waar je u tegen zegt. Ik wil gewoon niet dat ik jullie daar mee lastig val. Als ik je gekwetst heb of kwets of lomp uit de bocht kom of weet ik veel wat. Zeg het me dan alsjeblieft gewoon, want dat heb ik op dit moment niet meer door en ik wil zeker niemand tegen het hoofd stoten.
Daarom vraag ik jullie bij deze ook of jullie met je vragen/problemen zoveel mogelijk naar de andere moderators willen gaan. Dingen zoals titels aanpassen van topics en topics sluiten, vind ik allemaal geen probleem, maar gewoon de wat grotere dingen. Ik ben evengoed wel gewoon online, maar dat is gewoon omdat ik niet weg te slaan ben van Quizlet en geen afstand kan doen van mijn verhalen.
Ik hoop dat jullie dit begrijpen en alvast bedankt voor jullie begrip.
xx.
[ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 16:35 ]
Wie du mir, so ich dir.