• Helleuw Leutz,

    Ja. Ik had gehoopt dat ik er dit jaar met mijn ogen dicht doorheen zou fietsen zonder dat ik ergens last van zou hebben of zonder dat het me zou verhinderen. Maar helaas is dat niet zo. Ik voel me al een week slecht en de afgelopen paar dagen en vooral gister en vandaag merk ik dat ik het op anderen af ga afreageren, wat ik dus totaal niet wil!

    Het is vrijdag 4 december de verjaardag van mijn vader, en zoals sommige misschien wel weten is 6 december de dag dat hij twee jaar geleden overleden is.

    Ik hoef verder geen medelijden of zo. Dit bedoel ik niet rot, want ik vind het altijd geweldig en lief hoe jullie/wij/ons elkaar altijd steunen door van alles en nog wat heen, maar hier kan verder toch niemand me mee helpen laat staan het zelfs maar begrijpen.

    Ik krijg geen duidelijkheid en grip meer op mezelf de afgelopen paar dagen en ik heb moodswings waar je u tegen zegt. Ik wil gewoon niet dat ik jullie daar mee lastig val. Als ik je gekwetst heb of kwets of lomp uit de bocht kom of weet ik veel wat. Zeg het me dan alsjeblieft gewoon, want dat heb ik op dit moment niet meer door en ik wil zeker niemand tegen het hoofd stoten.

    Daarom vraag ik jullie bij deze ook of jullie met je vragen/problemen zoveel mogelijk naar de andere moderators willen gaan. Dingen zoals titels aanpassen van topics en topics sluiten, vind ik allemaal geen probleem, maar gewoon de wat grotere dingen. Ik ben evengoed wel gewoon online, maar dat is gewoon omdat ik niet weg te slaan ben van Quizlet en geen afstand kan doen van mijn verhalen.

    Ik hoop dat jullie dit begrijpen en alvast bedankt voor jullie begrip.

    xx.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 16:35 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsten,
    het is geen medelijden maar toch heel veel sterkte. Ik respecteer het dat je het moeilijk hebt want het is ook zwaar. Hopelijk gaat het snel weer met je!
    <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Natuurlijk begrijp ik het.
    Probeer gewoon veel te ontspannen...
    Dan ga ik wel andere mods lastigvallen
    :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Is goed. Ik begrijp wel dat je wat anders aan je hoofd hebt en dus wat verward kan reageren. Als er iets is of zo, dan ga ik naar andere Mods =]
    x.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Sterkte lieverd.
    Ik begrijp het, je hebt even andere dingen aan je hoofd. <3


    -

    Sterkte, meid!
    En natuurlijk begrijp ik het. (K)


    Let the Night embrace you

    Heel erg bedankt dat jullie er allemaal zo lief op reageren, dat betekent echt heel erg veel voor me. (flower) <3


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik begrijp wel dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Sterkte, hopelijk voel je je snel weer beter :')

    Silbermond schreef:
    Heel erg bedankt dat jullie er allemaal zo lief op reageren, dat betekent echt heel erg veel voor me. (flower) <3

    Hé, kirsten zo zijn wij. Of althans de meeste hier wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OverMyHead schreef:
    Natuurlijk begrijp ik het.
    Probeer gewoon veel te ontspannen...
    Dan ga ik wel andere mods lastigvallen
    :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    rust lekker uit en neem de tijd :)

    ( en stiekem tog sterkte :X<3)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik snap wel dat je nu niet echt op het modden zit te wachten. Ik zou zeggen; neem gerust alle tijd die je nodig hebt<3. Veel sterkte in iedergeval nog(flower)


    .

    Neem voldoende rust en veel sterkte!


    we've only said goodbye with words

    Toch sterkte, ik begrijp echt waarom het niet gaat op het moment. Neem de tijd,Ninja van me <3


    We can only learn to love by loving.