• Op mijn Economie leraar. Ik vond hem altijd zo chill omdat hij nooit huiswerk gaf. Maar nu heb ik donderdag een Proefwerk, en die man denkt nu van laat ik ze eens huiswerk geven (omdat dat goede oefening zou zijn). Dus nu moet ik voor woensdag 4 hoofdstukken maken, dat zijn +/- 120 opdrachten bestaande uit verschillende vragen! Mijn mentrix zegt "Daar kan ik niets aan doen" en mijn afdelingsleider zegt hetzelfde. Dus nu ben ik zo pissig!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Da's kut o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Dat is gewoon gemeen :Y)
    onze economie lerares kan ons niet in de hand houden..x'D
    -voorbeeld: we deden een keer de wave, komt er een leraar langs en ook even binnnen. Zegt die: "ik dacht dat er geen leraar was" x'D *de lerares stond gewoon binnen x'D :'DDD-

    Auwtch.


    - hoi ;D

    Dat is echt gemeen ;o

    Gewoon kijken tot hoever je komt. Als je het niet afhebt, gewoon zeggen dat je nog andere vakken hebt. Dit is geen manier van doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    zo had ik vorig jaar dus een docent voor kunstgeschiedenis en tekenen, minstens 100 opdrachten vlak voor een toets, blij dat ze slechts invaldocent was omdat onze echte docent voor kunstgeschiedenis en tekenen geopereerd moest worden, nou is ie weer terug en word onze laatste toets al weken uitgesteld :Y)


    Oh fortune, like the moon, you are changeable

    Dat is niet zo aardig van hem. Mijn economieleraar gaf gisteren, voor vandaag een so op. Ik helemaal in de stress alles uit mijn hoofd geleerd, omdat ik geen voldoende sta en ik het misschien kon ophalen. Gaat ie vandaag doodleuk zeggen dat het een grapje was.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kut.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ehm na sorry, maar ik ben het met je schoolleiders eens. Ik weet niet in welke klas je zit, maar als je in de vierde of hoger zit moet je toch echt zelf ervoor zorgen dat je alles in orde hebt. Dat zul je later ook allemaal zelfstandig moeten doen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm na sorry, maar ik ben het met je schoolleiders eens. Ik weet niet in welke klas je zit, maar als je in de vierde of hoger zit moet je toch echt zelf ervoor zorgen dat je alles in orde hebt. Dat zul je later ook allemaal zelfstandig moeten doen.


    None but ourselves can free our minds.

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm na sorry, maar ik ben het met je schoolleiders eens. Ik weet niet in welke klas je zit, maar als je in de vierde of hoger zit moet je toch echt zelf ervoor zorgen dat je alles in orde hebt. Dat zul je later ook allemaal zelfstandig moeten doen.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    chrme toch, maar veel succes!


    Your Butt is Mine!

    is ie bezeten? 0-0

    veel succes met uw hw.


    we've only said goodbye with words