• Wie deelt mijn mening?

    Ik vind het een beetje irritant dat er duizend keer op tv komt dat je nu écht je ware liefde kan vinden via een datingsite. Liefde is niet iets waar je geld voor moet uitgeven.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Die reclame's zijn zo irritant.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mee eens, al moet je de liefde een beetje helpen.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 19:49 ]


    Only losers can act the way you do

    Reclame is sowieso irritant :'D, maar je hebt wel een beetje gelijk. Al vinden sommige mensen hun liefde wel via die datingsites. Ik vind het juist onzin dat er weer verschillende datingsites zijn; die ene die alleen voor hoger opgeleiden is bijv.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens, al moet je de liefde soms een beetje helpen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Walter schreef:
    Reclame is sowieso irritant :'D, maar je hebt wel een beetje gelijk. Al vinden sommige mensen hun liefde wel via die datingsites. Ik vind het juist onzin dat er weer verschillende datingsites zijn; die ene die alleen voor hoger opgeleiden is bijv.

    Agree.


    No growth of the heart is ever a waste

    Walter schreef:
    Reclame is sowieso irritant :'D, maar je hebt wel een beetje gelijk. Al vinden sommige mensen hun liefde wel via die datingsites. Ik vind het juist onzin dat er weer verschillende datingsites zijn; die ene die alleen voor hoger opgeleiden is bijv.


    Ja inderdaad, ik bedoel bij échte liefde maakt het heus niet uit of je nou het hoogste niveau of het laagste doet. Of ben ik nou dom?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    mijn papa heeft zijn nieuwe vrouw.:p via datingsites lere kenne. x') maar zelf vind ik da ook maar flauwe onzin..


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Decoy schreef:
    Mee eens, al moet je de liefde soms een beetje helpen.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik ben het met je eens.


    Never run out of reasons to smile...

    Gwoon PURE onzin!!
    (En dat van die verschillende, dat is nog erger!!! Het gaat om hoe aardig je elkaar vind, niet om hoe slim??!!!)


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    Decoy schreef:
    Mee eens, al moet je de liefde soms een beetje helpen.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Helemaal mee eens, Ik beschouw Liefde als een geschenk en niet als iets wat je kan kopen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die dingen zijn ontworpen voor wanhopige mensen. Zoals mij.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Kan iemand mijn titel trouwens veranderen in een goede Nederlandse zin? ahah


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb me eens voor de grap ingeschreven op zo'n datingsite, gewoon als iemand anders enzo. Ik ging echt stuk. :'D


    blame the bully.