• haaajj(A)

    Juah,want ik moet nu alleen naar stad en da vind ik eng man O.o
    Dan loop je Koos vriendloos door de stad,op zoek naar een cadeau en wat kleren ofzo!Ik vind da kei eng!


    Gaan jullie ookwel eens alleen naar stad?en vinden jullie dat niet eng?

    en ik wil een leuk cadeautje halen voor mama want ze is morgen jarig(baby)maar wat?

    bedankt voor het lezen vn mijn verhaaltje :X

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ga liever met vrienden de stad in, maar als het moet ga ik alleen.
    Alvast gefeliciteerd :D


    You can run but not hide

    bedankt:)

    maar ik kan niet met vrienden,want ik had afgezegt voor een ander meisje omdat ze naar nijmegen kwam,en nu komt ze niet dus juah :x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ga juist liever alleen naar de stad.Dan hoef je geen winkels in waar je niks te zoeken heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    Ik ga juist liever alleen naar de stad.Dan hoef je geen winkels in waar je niks te zoeken heb.

    maar vind je het dan niet eng ofzo?alleen door de stad te struinen?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    kleren in je eentje kopen is best.. raar xd
    ik ga nooit alleen naar de stad, of met vrienden, of helemaal niet : )
    maar als ik echt zou moeten, zou ik het niet eng vinden.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik ga altijd met vrienden naar de stad. Dan kunnen die ook hun mening geven over kleren enzo.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik ga alleen, alleen als het echt van levensbelang is en dat is het nog nooit geweest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dat leuk want dan staat mijn muziek gewoon op het allerhardst :9~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)
    maar vind je het dan niet eng ofzo?alleen door de stad te struinen?

    Ik woon er me hele leven prakties in.Ik voel me er juist thuis.Niemand die op je let,lekker annoniem


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ga af en toe alleen naar het stad. Je bent dan gewoon onafhankelijk en doet wat je wil; gaat alleen de winkels binnen die jij wil doen, koopt wat jij wil en laat je niet ompraten door anderen hun mening. Met mijn mp3 in mijn oren en geen verplichting om te praten of zo. En meestal kom ik wel iemand tegen die ik ken, roeselare stad is namelijk niet overdreven groot. Néé, ik vind het wel leuk ^^ Maar met vriendinnen gaan is dat natuurlijk ook. (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is helemaal niet eng. Als je bang bent voor tasdieven etc, dan zijn er genoeg mensen om je heen.
    Alvast gefeliciteerd met je moeder!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het boeit me absoluut niet als ik alleen in de stad rondloop. Met vrienden ga ik voor de gezelligheid. Met mijn ouders als ik iets wil hebben, maar geen geld heb. Als ik gewoon iets moet halen ga ik het liefste alleen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Decoy schreef:
    Ik ga alleen, alleen als het echt van levensbelang is en dat is het nog nooit geweest.

    Ik ga nooit alleen de stad in.
    Altijd samen met vriendinnen of met mijn mama :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ga meestal met vrienden of met mijn ma. Alleen vind ik niet zo fijn, ookal hoef je dan geen winkels binnen waar je niets te zoeken hebt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.