JE VRIENDINNETJE TE VERLEIDEN...
''Zeg, als ik het nou uitmaak? Krijg ik dan nog brake-up-sex?''
''Je hebt geen borsten!''
JE VRIENDJE TE VERLEIDEN...
''Je hebt wél borsten!''
''Wat schattig!'' *wijst naar beneden* (dit is een doordenkertje )
EEN TOILET SCHOON TE MAKEN...
*Lik* *Lik* *Lik*
''MAAAM, TOILET IS VIES!''
EEN AUTO TE REPAREREN...
''Hallo? Spreek ik met Sloop B.V.?''
*kleng* ''Dit is vast niet nodig...'' *kletter* ''Di ook niet...'' *Baf* ''Dit vloekt bij m'n schoenen...''
EEN BOOM OM TE KRIJGEN...
''Wil je alstje-alstje-alstjeblíééft een stukje opzij gaan?''
''MAAAM, MAG DIE BOOM WEG?''
De slechtste Bill Kaulitz imitatie:
Een ontplofte pleeborstel x]
-XxX- MuPcHaH
PS. wie weet er meer?
-
29 juli 2008 - 17:3129 juli 2008 - 21:0129 juli 2008 - 21:03
slechtste manier om bill kaulitz na te doen: je vinger in het stopcontact steken en wachten tot je haar ontploft
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
29 juli 2008 - 21:06slechtste manier om bill kaulitz na te doen: je vinger in het stopcontact steken en wachten tot je haar ontploft
Een ontplofte pleeborstel x]29 juli 2008 - 21:09(...)
Een ontplofte pleeborstel x]
waahaah zou nu bill zen gezicht willn ien als hij did leestLaat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
29 juli 2008 - 21:14Ik hou van de boom!
Träume sind wirklich!!
29 juli 2008 - 22:49die boom is grappig !
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
29 juli 2008 - 22:50Weet je da je goeie dingen kan verzinnen, daar straks was k bij men bf en warn we ni online en dan hebbn we nog zo dingn van jou gelezen heel goe
Live life limitless.
29 juli 2008 - 22:53Slechtste manier om kapper te worden:
Een welpie kaal knippen
blue]Dat hadden ik en 1 van m'n BF's een keer gedaan! XD[/bluea figment of your imagination
17 okt 2008 - 12:37de slechte manier om de broeken van georg en tom schoon te houden: laat ze verdwale in de roze buurt met een koffer vol met briefjes van 500 en condooms
You're the heir, I'm the forgotten grave..
17 okt 2008 - 12:4217 okt 2008 - 12:5317 okt 2008 - 15:46''Wat schattig!'' *wijst naar beneden* (dit is een doordenkertje
Hehe, had ik eens een keer gedaan toen ik nog wel een vriend had. Oei oei, dat had een behoorlijke stoot tegen z'n ego gegeven *grinnikt*No growth of the heart is ever a waste
17 okt 2008 - 16:05Uhm... Ff kijkuh het is miss geen slechste manier maar wel een soort zinnetjes. Van een vriend gehoort.
'Ik wil je al heel lang vertellen dat ik van je hou*lange stilte*ten stoel een poot heb algezaagt.'
'Lieve *naam*. Ik wil je kusssen *weer een lange stilte* je kussen op het bed gooien.'Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3
17 okt 2008 - 16:22