• chagrijnig. Dus als ik zometeen gemeen, of arrogant ga doen, is het de schuld van mijn bui.

    Moet ik mij aangesproken voelen???
    Nee, jij niet, ookal ben ik me wel gaan irriteren, maar dat licht niet echt aan jou, ik vond het alleen vervelend dat je op iedere topic die ik aanmaakte weer over Ivy begon, of over iets anders, maar dat heeft met mijn chagrijnigheid niets te maken.

    Nou nou Juuuuuuulia geen ruzie maken!x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Nee, jij niet, ookal ben ik me wel gaan irriteren, maar dat licht niet echt aan jou, ik vond het alleen vervelend dat je op iedere topic die ik aanmaakte weer over Ivy begon, of over iets anders, maar dat heeft met mijn chagrijnigheid niets te maken.

    Jeesz ik ben popu man, Ivy!!!!!! ikke! Moi, Sorry hyper!x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ke dan si het goed,!!! srry dat ik je irriteer,!!


    *He's the one.

    Nou nou Juuuuuuulia geen ruzie maken!x3
    Ik maak geen ruzie, ik zeg wat ik vind. En ik zeg het toevallig wél eerlijk, beter dan dat ik achter haar rug praat.

    Niet dat ze het nog niet wist.. *Fluit fluit* Sorry.:$


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Niet dat ze het nog niet wist.. *Fluit fluit* Sorry.:$
    Maakt niets uit, als ik wat zeg over iemand, hou ik dat zelf toch niet geheim. Ik heb dat goudviswijf toch ook eerlijk gezegt wat ik van haar vond? Maar dat ging er een beetje lullig uit.

    Ach geef niet hoor ben ik wel gewoon


    *He's the one.

    ken e beire goe humeur


    xX_tink_Xx

    Klote EK-toeters.

    Hey Julia ö
    Ik woon ook in Kak-dorp hea ö
    Dan ga ik gewoon naar de andere kant van het spoor ö
    En dan ga ik jou opvrolijken ^^
    En als dat niet lukt, mag je mijn broertje slaan.
    Hij is irritant o.o'


    all I want for christmas is a girlfriend

    Hey Julia ö
    Ik woon ook in Kak-dorp hea ö
    Dan ga ik gewoon naar de andere kant van het spoor ö
    En dan ga ik jou opvrolijken ^^
    En als dat niet lukt, mag je mijn broertje slaan.
    Hij is irritant o.o'
    Welke kant van het spoor? Ik woon daar naast de beautrixtunnel... en dan zegmaar niet de kant van de stad.

    ooh dan zal ik nu maar niet reageren op eht topic: Iedereen houd van mij xD.

    xx

    Wat help tegn een chaggi bui (IK HEB ZE VAAKKKK)

    1) Als eje en broertje hebt trap hem. Als jij ej neit fijn voelt mag hij eht ook niet.

    2) Drink energy heel veel energy drink. Dan word je te hyper om nog chaggo te kunnen zijn.

    3) Ga op je kamer zitten mett iets lekkers zet ej tv aan een chillen maarrrr!! LEKKER SCHIZZELUUUH :P

    (...)Welke kant van het spoor? Ik woon daar naast de beautrixtunnel... en dan zegmaar niet de kant van de stad.

    Omg, das best dichtbij o.o'
    Daar kwam ik vroeger altijd x3
    Nouja, wij wonen blijkbaar aan de Oost-kant ofzo o.o'
    Bij de Gamma,
    Op de Gijsbrecht,
    Vlak bij het Roland Holst,
    Comenius,
    en Gymnasium,
    en ook vlak bij de oude haven ^^


    all I want for christmas is a girlfriend

    ooh dan zal ik nu maar niet reageren op eht topic: Iedereen houd van mij xD.

    xx

    Wat help tegn een chaggi bui (IK HEB ZE VAAKKKK)

    1) Als eje en broertje hebt trap hem. Als jij ej neit fijn voelt mag hij eht ook niet.

    2) Drink energy heel veel energy drink. Dan word je te hyper om nog chaggo te kunnen zijn.

    3) Ga op je kamer zitten mett iets lekkers zet ej tv aan een chillen maarrrr!! LEKKER SCHIZZELUUUH :P

    Die eerste spreekt mij wel aan ^^


    all I want for christmas is a girlfriend