• VOL!
    het eerste deel!


    een aantal vrienden raken door een tempel op een onbewoond eiland. In het begin is het leuk maar wat als er geen weg terug is?.. zullen ze het overleven? of zullen ze verhongeren

    Een korte samevatting. dat je inzicht hebt over hoe het ongeveer eruit gaat zien. Wil jij in dit verhaal spelen? dat kan want ik zoek rollen ;)

    De vriendengroep
    Bill
    Tom
    1. *speel ik*
    2.Tranquillity
    3. Jones

    bitch:
    1.Kickson

    eilandbewoners
    1.Fragile
    2.Rhapsody


    Naam:
    leeftijd:
    foto:
    tekstje: *hoe je Tom en Bill hebt ontmoet. hoelang je al vrienden bent enz*


    weet je zelf een rol? meldt het!, en weet iemand misschien een titel?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 17:53 ]

    bitch:
    Naam: Kiki
    leeftijd: 18jaar
    foto: Kiki
    tekstje: *hoe je Tom en Bill hebt ontmoet. hoelang je al vrienden bent enz* : al een jaar of 4, ze is de exvriendin van Tom , en ze zijn niet bepaald als vrienden uit elkaar gegaan. Kiki was 1 jaar samen met Tom maar ze hadden veel ruzie en zijn dan uit elkaar gegaan. Ze kennen elkaar van op een feestje, en werden eerst vrienden en dan pas een koppel.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 16:02 ]

    Vriendin2 Bill&Tom;
    Naam: Naomi Webber
    leeftijd: 19 Jaar
    foto: Naomi
    tekstje: Bill, Tom & Naomi hebben elkaar twee jaar geleden op het vliegveld van Berlijn ontmoet. Tom & Bill waren haastig op zoek naar hun valies, maar Naomi had die per ongeluk genomen omdat ze dezelfde had. Ze liep er mee weg, toen plots twee schreeuwende jongens achter haar aan kwamen. Ze konder er alle drie hard om lachen en zijn samen eerst nog wat gaan drinken, waarna ze gsm's hebben uitgewisseld. Nu horen ze elkaar nog regelmatig en gaan ze samen nog veel weg. Ze zijn de beste vrienden.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 16:19 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vriendin 3.
    Naam: Mandy Jones
    Leeftijd: 18
    Foto: Mandy Jones
    Tekstje: Ik ben het buurmeisje van de Kaulitzen, we zijn beste vrienden sinds dat ze naast me zijn komen wonen. Als ik zou moeten kiezen tussen die twee zou mijn voorkeur toch naar Tom gaan..

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 16:12 ]


    a figment of your imagination

    Naam: Layla McLeod
    leeftijd: 19
    foto: Layla
    tekstje: hi ik ben Layla, ik zit bijna mijn heele leven all op dit eiland. ik en m'n familie waaren op een cruise toen er brand ontstond op de boot, ik was samen met mijn vader gestrand maar hij is vlug overleden door een slangen beet.
    dus nu zit ik hier al 12 jaar.
    maar er is altijd iets te beleefen op dit eiland.


    kan ik eilandbewoonster zijn?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 16:30 ]


    To The Stars Through Adversity

    Dankjee (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eilandbewoonster.
    Naam: Skye Voreux
    Leeftijd: 19
    Foto: Skye Voreux
    Tekstje: Skye woont al 10 jaar lang op dit eiland. Ouders heeft ze niet meer, de enige die ze nog heeft is haar varken: Peneloppe. Dan komen er eindelijk andere mensen op het eiland, ze ontmoet Bill en Tom.


    Zoiets goed?

    Fragile schreef:
    Eilandbewoonster.
    Naam: Skye Voreux
    Leeftijd: 19
    Foto: Skye Voreux
    Tekstje: Skye woont al 10 jaar lang op dit eiland. Ouders heeft ze niet meer, de enige die ze nog heeft is haar varken: Peneloppe. Dan komen er eindelijk andere mensen op het eiland, ze ontmoet Bill en Tom.


    Zoiets goed?


    Ja is Goed :D

    Okee, Dankjee :')

    dankeje!
    je zegt het wel he als er eentje is!


    To The Stars Through Adversity