• Nee, ik durft niet meer te slapen!! ;o
    Jha ik droome de laatste tijd egt heel eng, ofer geesten enzo,, en als je dan oook nog een Gohst Wisper gaat kijken,, was niet zoo slim.. ;x
    BUt, nu ben ik weer bij mijn papa en daar vind ik het altijd al een betje eng omdat we nu in de verbouwing zitten.. [Al 3 jaar..]
    Maar nu heb ik mijn kamer opnieuw geschildert en mijn ben staat dus een stuk vand e muur af.. maar ik beng bang dat daar zig iemand achter vestopt ofzu..
    Jha ik weet het ik heb teveel fantasie en als ik ga kijken zit er niemand, maar ik ben zo bang in bed want dan ga ik er telkens anar kijken of er niet stiekem zoon handje boven uitkomt ofzu!...
    OMg ik maak mezelf alleeen maar banger I Know..
    En nu moeten jullie me helpen!!

    Want doen jullie latijd als je bang bent? [a]
    Jha mijn Menneer konijn licht nog bij me moeder ;x
    en zonder durf ik me bed niet in! ;x
    eN Niet lachen, omDAt ik denk dat menneer konijn mij beschermt!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik kan nu ook niet slapen toevallig xD
    Ik geloof namelijk best erg in geesten en ik heb net een film erover gekeken dus nu durf ik niet meer slapen xD
    Maar als ik bang ben dan ga ik altijd muziek luisteren (met oordoppen natuurlijk) of dan ga ik computeren, tv kijken want dan heb ik was afleiding en dan word ik na een tijdje zo moe dat ik in slaap val;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik luister altijd muziek als ik bang ben, dan val ik ook sneller in slaap. :')

    ik ga dan onder de dekens en denk aan leuke dingen waar ik ga over dromen, of ik doe een klein lampje aan^^


    -