• Ze is boos om mijn rapport.

    Ik heb twee buizen; Eentje voor Pav -Project algemene vakken- (48.2%) en eentje voor esthetica(38%) en ik heb een totaal procent van 58%.

    Ik moet zelf wel toegeven dit is niet mijn beste rapport tot nu toe. Maar mijn mama kan hier echt niet me lachen. Terwijl ik dat verschil gemakkelijk ophaal met de proefwerken. Ze zegt; twee buizen en zo'n laag totaal percentage. Ge zit in bso voor iets eh. Het zou nu makkelijk voor u worden.

    Hier word ik dan weer boos om.
    1. Ik zit in Kantoor; das de moeilijkste richting van Bso en staat bijna gelijk aan handel.
    2. Ze doet alsof ge in Bso niets moet doen en het gemakkelijk hebt.

    Fuck da echt waar. Zo zijn er nog mensen, ik word daar zo boos van eh. ><

    Nog mensen met mama's die boos zijn om het rapport? :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik sta geen onvoldoendes gemiddeld nu :') Maar als ik jou was zou ik met je moeder praten. Als je echt je best doet op school, dat is het belangrijkste toch? Beter als je best kun je niet doen. :')

    Ik heb nu gemiddeld een 3.75 voor wiskunde en misschien heb ik voor informatica, fysica en duits ook een buis.


    All was well.

    Ik heb vijf onvoldoendes op mijn rapport dat ik volgende week krijg; maar ik heb twee onvoldoendes alweer opgehaald, net nadat de cijfers zijn ingeleverd.
    Mijn ouders worden niet boos, ze weten dat ik mijn best doe en dat ik het best zwaar heb op school; maar dat is logisch want ik doe Gymnasium.


    hoi, jij bent leuk.

    Mijn rapport viel best mee dus nee :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik durfde het eers bijna niet laten zien. Maar gelukkig is ze niet echt boos.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik haal altijd de hoogste punten voor pav (wil niet opscheppen ofzo)
    Ik snap niet dat er mensen zijn die BSO laag vinden of het voor dommeriken vinden.
    Want je moet echt wel goed zijn in praktijk en we krijgen echt serieus veel technologie.
    Weetje wij zullen een van de snelste zijn die een job zullen hebben wanneer we van school af zijn.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb ook echt een rampen-rapport, maar inplaats van dat ze boos worden, willen ze me alleen maar helpen. Dat vind ik wel fijn.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maar Britt...
    vorige keer zei gye zelf da ge in Bso niets moet doen ;x


    Some people make the world special just by being in it

    En moet jij weten hoe mijn rapport was? :'D
    Suuuuuper goed (A),
    Geen enkel buis en 78 % in totaal. Voor 't eerst meer dan Nele. Gha.
    Nuja, ik ben wel blij hoor (A)
    en Esthetica is zo makkelijk, ik had 93% en heb er nooit voor geleerd, hoe geraakt gye aan die buis jom? :'D

    Sorry ;x


    Some people make the world special just by being in it

    Eh, nee, die van mij zijn blij met mijn rapport.

    mijn rapport was wel goed, eigenlijk =3

    Ik heb mijn rapport nog niet gehad, maar ik weet wel al bijna alle cijfers. Ik sta maar één onvoldoende, en dat is een 4.9 voor economie. Voor de rest sta ik een paar 6en, en voor de rest allemaal 7ens. Dus mijn moeder wordt er waarschijnlijk wel vrolijk van, aangezien ik vorig jaar aan het begin van het jaar 6 onvoldoendes had :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn rapport is goed, dus mijn mama kan en mag niet boos zijn :'D
    En ik vind het ook stom als mensen vooroordelen hebben als het om bso ofzo gaat.


    Never run out of reasons to smile...

    Je zei dat Kantoor het moeilijkste is in BSO?
    Dan heb je Publiciteit nog niet gedaan. Dat is een richting is BSO die ik doe, en het lijkt wel TSO.
    Een vriendin van me is zelfs van Publiciteit naar een andere BSO-richting gestapt.
    Dus volg eerst eens Publiciteit voor je gaat beslissen! ;x

    -nietgemeenbedoeld-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nooit geweest. Als ik een onvoldoende heb op mijn rapport, zeggen mijn ouders meestal: volgende keer beter. En volgende week krijg ik mijn rapport en als het goed is sta ik alleen een 5 op geschiedenis. :3

    Edit; Ik doe Havo. :3

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 18:48 ]


    And now we're counting down to Phase Zero.