En lekker niet meer ruzieën, dus praat over iets leuks, want positieve dingen helpen je weer op de been - en ik heb geen idee waar dit topic op slaat maar vertel gewoon iets leuks! :'3
Als sommige mensen zich dan naar hun leeftijd gedragen, als ze niet al 12 zijn
Ok, dat was nooit gezegd, SMIIIIIIIIIIIIILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Happy genoeg?
Roulette schreef: Ik droomde dat de punten van onze moeilijke test op een boterham waren geschreven. Zo kreeg iedereen zijn boterham met zijn/haar punten op mee ôo
HAHAHA x'D Das nog eens een geniale droom
I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
Bandana schreef: Als sommige mensen zich dan naar hun leeftijd gedragen, als ze niet al 12 zijn
Ok, dat was nooit gezegd, SMIIIIIIIIIIIIILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Happy genoeg?
Ik ben 13, ik heb een goed excuus om kinderachtig te wezen! (yeah)
Roulette schreef: Ik droomde dat de punten van onze moeilijke test op een boterham waren geschreven. Zo kreeg iedereen zijn boterham met zijn/haar punten op mee ôo
OMG Als dat zou zijn was dat geweldig, als je een slecht punt hebt eet je hem gewoon op, weg punt
Was dat altijd maar zo, dan werd school eens wat leuker.
Dat lijkt me vies:X
Een boterham met een cijfer erop
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.