• Helleu ~

    Nou, ik heb dus eigenlijk vanmiddag niet echt fantastisch nieuws te horen gekregen. Namelijk dat er brand was bij mijn achternicht thuis. En dat huis is vlak naast de school waar ik vroeger zat, dus hebben ze heel die school moeten evacueren. Ben ik te weten gekomen door mijn mama, want zij is daar secretaresse.
    En mijn achternicht haar vader is een man die ehm vloeren en dergelijke legt. Bleek dat zijn magazijn was afgebrand, moet je weten dat alleen de poetsvrouw er toen thuis was.
    Meteen hebben ze mijn achternicht haar ouders gebeld en zo. En meteen hebben hun de brandweer gebeld en zo.
    Maar het ergste is: Mijn achternicht heeft twee honden, Walter en Balou. Bleek dat Walter in de brand was gelopen en die is er ook in gestikt, ik vind 't zo erg. Moet je weten dat een paar maanden geleden ze nog 3 honden hadden, Swibber Walter en Balou en dan heeft een andere hond Swibber halfdood gebeten.
    Straks komt het op VRT [Belgische zender] waarschijnlijk, zo zijn mijn zusje toch, want zij komt er ook op omdat zij in die school zit.
    Maar echt, mijn achternicht is er kapot van. Ze is zelfs vandaag niet gaan werken, ik vind 't echt zo erg voor haar hé.

    x'

    Jeetje, dat is inderdaad heftig! Wens haar maar sterkte<3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    aaw, dat is inderdaad echt lullig en kut :(
    Wens haar maar sterkte!


    There are several things that I have been doing wrong.

    Damn, ;o


    Some people make the world special just by being in it

    owh, wat erg ö


    The soul needs autumn.