• Verliefd op iemand die compleet onbereikbaar is, is al moeilijk. Maar verliefd zijn op iemand die je niet ziet staan, is een hel. Zo ook voor Morgan. Ze is al haar hele leven smoorverliefd op haar onbereikbare buurjongen [..] hij is bloedmooi, populair en een goede sporter. Op een dag besluit Morgan hem een brief te schrijven, waarin al haar gevoelens staan. Alleen hij denkt dat deze brief van [..] komt, het mooiste meisje van de school. [..] doet net alsof het haar brief zodat zij wat met hem krijgt. Morgan gaat kapot van verdriet, maar besluit dat ze het hier niet bij laat zitten. hij moet de waarheid weten.


    Origineel?
    Leuk?
    Doen/Niet doen?
    Fanfic, zoja met welke celeb?
    Rollen ?


    We can only learn to love by loving.

    Ja doen :D
    met Rollen zoja mag ik een rolletje? lijkt me een leuk verhaal :D

    Uhm Tokio hotel? xD

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 15:16 ]

    Doen en ik zou geen rollen doen. En zonder bekende mensen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xCIxTHx schreef:
    Ja doen :D
    met Rollen zoja mag ik een rolletje? lijkt me een leuk verhaal :D

    Uhm Tokio hotel? xD


    Haha oke :3 ik zal wel kijken of ik rollen doe, want daar ben ik zelf nog neit helemaal over uit ;x


    We can only learn to love by loving.

    Origineel? Joa.
    Leuk? Joa.
    Doen/Niet doen?
    Fanfic, zoja met welke celeb? Taylor Lautner, of Robert Pattinson.
    Rollen? Ja, en dit keer wil ík de hoofdrol ;'DD En Morgan is geen loike naam ;x

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 15:33 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Origineel? Joa.
    Leuk? Joa.
    Doen/Niet doen?
    Fanfic, zoja met welke celeb? Taylor Lautner, of Robert Pattinson.
    Rollen? Ja, en dit keer wil ík de hoofdrol ;'DD En Morgan is geen loike naam ;x

    Jij bent goed, want ik vind Morgan ook een kut naam.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Jij bent goed, want ik vind Morgan ook een kut naam.

    w00t ;3
    Ik vind dat de hoofdpersoon Shira of Rose moet heten. En ze moet twee bff's hebben die Renée en Nicol/Lea heten (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    w00t ;3
    Ik vind dat de hoofdpersoon Shira of Rose moet heten. En ze moet twee bff's hebben die Renée en Nicol/Lea heten (cat)

    Ja inderdaad. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. (cat)
    maar dat wil ik niet=[


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...) maar dat wil ik niet=[

    Maaaaaar, wij wel xd en het is 2 tegen 1? en, met onze namen erin word jouw verhaal genius. Like, Morgan klinkt als een bitch, dus noem dat popu waif maar zo, maar niet de hoofdrol ._.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Maaaaaar, wij wel xd en het is 2 tegen 1? en, met onze namen erin word jouw verhaal genius. Like, Morgan klinkt als een bitch, dus noem dat popu waif maar zo, maar niet de hoofdrol ._.
    pff dan heet de hoofdrol Bertha


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...) pff dan heet de hoofdrol Bertha

    Voel je je wel lekker? o.o Bertha doet me denken aan een big xd neom de hoofdrol nou eens Rose Shira Blablabla xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zou persoonlijk een andere titel nemen. Deze is lang en ik moest drie keer lezen voor ik het snapte :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik zou persoonlijk een andere titel nemen. Deze is lang en ik moest drie keer lezen voor ik het snapte :]
    wat stel ej voor?

    @Rose
    rot op met je rose, rose haha =3

    ik wil geen Rose als hoofdrol :3
    ze is geen type voor een Rose


    We can only learn to love by loving.