• Yellow, x'

    Ja, volgens mijn ouders sta ik vandaag echt pissig. Niet dat ze ongelijk hebben, maar als ze dan vragen waarom ik zo irritant doe weet ik het niet, want ik weet niet waarom ik zo pissig ben. Het kan te maken hebben met het feit dat ik nog al veel stress heb de laatste tijd, ik kan morgen zelfs niet naar mijn gitaarles omdat ik zo veel te doen heb voor school en 7 december starten mijn proefwerken + ik slaap de laatste tijd amper. Daar kan het mee te maken hebben, maar ik heb het op school bijna nooit. En dat vind ik raar.
    Want echt, ik zit zo hard te roepen tegen mijn ouders en zussen en ik weet niet eens waarom ik zo pissig ben.
    Edit: Oké, het zal dus door de stress komen; Iemand enig idee hoe ik ervan af raak? Ik word irritant van mezelf.

    x'

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 19:22 ]

    Overwerkt?


    All was well.

    History schreef:
    Overwerkt?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Overspannen. 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    History schreef:
    Overwerkt?

    I don't know. Ik had nooit gedacht dat ik op zo'n jonge leeftijd al overwerkt kon zijn.

    Het komt wel weer goed hoor, soms zijn ze niet te volgen


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    gestresst?
    ik had laatst ook dat ik hélémaal kapot was, en dan bedoel ik hélémaal dood, en toen was ik die dag heel chaggie en heel snel was ik best wel verdrietig enzoo =x, maar ik was dus toen gestresst + moe..
    dus misschien ben je ook wel gestresst en door de moeheid, ben je nog pissiger.. =3

    Ik denk gewoon door de stress. Ik word altijd heel chagrijnig als het regent en als ik veel huiswerk heb.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Misschien moet je ongestelt worden. :Y)

    ILOVENAOM schreef:
    Misschien moet je ongestelt worden. :Y)

    Nee, dat kan niet.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 19:25 ]

    Killjoy schreef:
    (...)
    Nee, dat kan niet.

    Dan is het dat dus niet, dan heb je stress. Uh, koop een masker? Ga keiharde schreeuwmuziek luisteren, dat maakt je hoofd leeg? Je kamer opruimen - dat maakt je hoofd ook leger? Weetikveel?

    Jezelf dwingen eerder naar bed te gaan. Dat neem ik mezelf ook voor. En doe ik dat eens, worden we om half 4 wakkergebeld door een dronken mafkees =='


    No growth of the heart is ever a waste

    je moet een warme douche nemen?
    een maskertje misschien en ondertussen niks 'zwaars' doen?
    een stuk gaan hardlopen ofzo,-al je pissigheid daarin stoppen?-

    zoiets misschien?

    Whipple schreef:
    je moet een warme douche nemen?
    een maskertje misschien en ondertussen niks 'zwaars' doen?
    een stuk gaan hardlopen ofzo,-al je pissigheid daarin stoppen?-

    zoiets misschien?

    nee dankje
    ik haat lopen _O_

    Killjoy schreef:
    (...)
    nee dankje
    ik haat lopen _O_

    haha :'D
    als ik heeeel pissig ben, dan ga ik meestal met de hond lopen en dan als ik terug ben, ben ik wel afgekoeld meestal, bij mij werkt het eigenlijk wel dus :'D