• About: 3/4/5 boerinnen zijn het zat om geen enkele jongen te kunnen krijgen. Samen met de KRO ontwikkelen ze, naast het normale beroemde programma 'boer zoekt vrouw', boerin zoekt celeb. In dit programma krijgen de boerinnen een paar hotte celebs voorgeschoteld en moeten ze 3 daarvan naar hun boerderij halen. Zou er echt liefje uit voort bloeien?

    Rollen:
    5 boerinnen.
    - Emma Bindt.
    - Bella de Vries.
    - Kathy Williams.
    - Ilse de Boer.
    - Megann Delore.
    Presentatrice.
    - Alysse Stephan.

    Delen:
    001.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 20:18 ]


    when words fail, music speaks.

    Sorry Renée ):
    Verzin andere? :'D


    when words fail, music speaks.

    Ben te lui. 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam+achternaam; Chantalle Heuvelaar
    Leeftijd; 18
    Hobby's; dansen, paardrijden, bij dieren zijn.
    noem 3 hotties die bij jou moeten komen en waarom;-
    -Taylor lautner (omdat hij super cute is en omdat hij de perfecte jongen lijkt)
    -Alex evans (hij is de creatiefste jongen ooit en daarbij ook nog eens super knap)
    Extra;rijdt al vanaf haar 2de paard, is nogaltijd maagd en is dol op chocolade.


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Ik ben te laat en ik kan zelf niets verzinnen :'(


    - hoi ;D

    Sorry liefste merel ):


    when words fail, music speaks.

    Ik ga denken.

    Uuuhm, mag ik een familielid van een boerin zijn ofzo, die dan alles verpest? ^-^


    - hoi ;D

    Haha xd

    MENSEN DIE WILLEN WETEN WANNEER DE EERSTE ONLINE KOMT, MAAR ZO WEG MOETEN NEEM ALVAST EEN ABO.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 20:04 ]


    when words fail, music speaks.

    Misschien is het leuk om nog een "derde" persoon aan het programma toe te voegen. Iemand die tussen de celebs en boerinnen stookt, dus roddels verspreiden enz.


    Think before you act.

    Ik heb alvast een abo. :9~


    hoi, jij bent leuk.

    BOOOOOOOOOOOO is het erg als ik geen abo neem? Want mijn mail doet 't niet en ik heb geen zin in dat hele gmail gedoe.

    Killjoy schreef:
    BOOOOOOOOOOOO is het erg als ik geen abo neem? Want mijn mail doet 't niet en ik heb geen zin in dat hele gmail gedoe.
    Oke, ik laat het jou wel weten in je GB. Omdat annelies lief is :Y)


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Oke, ik laat het jou wel weten in je GB. Omdat annelies lief is :Y)

    Jhuaaaa _O_

    DEEEEEEEL EEEEEEEEEEEN.


    when words fail, music speaks.