Paranormal Activity, vanaf morgen in de bios.
Een jong duo lijkt alles uitstekend voor elkaar te hebben, het gelukkige tweetal heeft geen enkele zorgen. Tot op de dag dat er plotseling allerlei bizarre dingen gebeuren in het huis van het tweetal. Ze besluiten om een videocamera aan te schaffen en vast te leggen wat zich er precies in hun huis afspeelt als ze liggen te slapen.
||
Zelfs Steven Spielberg kon een dag niet slapen nadat hij die film had gezien. Volgens hem was de film behekst, en heeft hij het dvd'tje meteen in de container gegooid.
Trailer
De trailer is niet eng! Het is meer een reactie van de mensen, hoe ze de film vonden. Je ziet maar een paar stukjes uit de film die -ik beloof het je- niet eng zijn.
By the way, mijn Nederlandse docent had die film al gezien -illegale junk- en hij kon niet slapen ö En ik ga hem morgen ook -illegalere junk- kijken online.
Edit: mensen, ik heb de film gezien. Hij is echt niet eng vind ik.^^ Door de reacties van mensen had ik hele hoge verwachtingen van de film maar hij was -eerlijk gezegd- best wel saai ._.
[ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 14:56 ]
ok