• Just the messenger, dus ik weet verder ook niet wat en hoe.

    Heey mensen,

    zoals meeste zullen weten was er op 28 december een fanparty voor CB gepland.
    Omdat wij niet op tijd te horen hebben gekregen of CB wel of niet kon komen, kan deze party niet doorgaan vanwege tijdgebrek om de laatste dingen te regelen.
    Er wordt nu gekeken of we ze naar NL kunnen krijgen na hun US-tour.
    Meer info komt nog in topic: organisatie CB party.

    groetjes Thirza.


    Official Dutch Cinema Bizarre Fanclub


    Mensen die tickets hebben(op de lijst staan), gewoon even forum in de gaten houden.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 11:29 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Er waren toch nog geen tickets verkocht? Ik heb iig nog niks, maar ik sta wel op die lijst.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Crumble schreef:
    Er waren toch nog geen tickets verkocht? Ik heb iig nog niks, maar ik sta wel op die lijst.
    Had mezelf niet helemaal goed geformuleerd :'DD Sorry. Mensen die tickets op hun naam hebben staan, dus op de lijst staan :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, ik schrok al xD Ga jij eigenlijk?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee :'D. Ik krijg toch alleen maar ruzie met die organisitie enzo, dus daar heb ik weinig zin in. Ook denk ik niet dat Cinema Bizarre zal komen en daarbij. Als ik ze wil zien ga ik liever naar Berlijn ipv dat ze hierheen komen, want hier zijn ze toch heel anders als thuis, wat ik trouwens wel heel erg jammer vind.


    Wie du mir, so ich dir.

    Yeah, true. Maar ik ken veel mensen die gaan, dus voor de gezelligheid ga ik wel =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hmm, de enigste die ik daar zal kennen zijn jij en anouk. En zowieso als de Queen Bees me zien zullen ze er alles aan doen me eruit te flikkeren |:, maarja dat is misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld x.x :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Mij kan het niet schelen :')


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me