• Misschien heb jij je rapport al, maar misschien ook niet.
    Waarneer krijg je hem?
    Heb je hem wel?
    Wat voor een cijfers heb je voor alle vakken? Ben je tevreden?
    Wat vind je het stomste vak? En wat de leukste?
    Wat is het hoogste cijfer wat je ooit gehaald hebt?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Moustache schreef:
    Wat voor een cijfers heb je voor alle vakken? Ben je tevreden? Genoeg, Jaaa, heel tevreden :'D
    Wat vind je het stomste vak? En wat de leukste? Stomste; Geschiedenis. Leukste; Tekenen ^-^
    Wat is het hoogste cijfer wat je ooit gehaald hebt? 99,5/100 ^-^
    Is die 99.5 in totaal of op één vak? ;o


    Only losers can act the way you do

    Waarneer krijg je hem? Over drie weken, dacht ik.
    Wat voor een cijfers heb je voor alle vakken? Ben je tevreden? Dat is te veel werk: bovendien moet het nog veranderen, want ik heb nog neit eens de proefwerkweek gehad
    Wat vind je het stomste vak? En wat de leukste?
    Stomste: Euh, like, alles?
    Leukste? Pauze, uitval & vakantie.
    Wat is het hoogste cijfer wat je ooit gehaald hebt?
    Dit jaar:
    3 tienen voor Duits
    en 1 tien voor Muziek x]

    Ik heb mijn rapport gehad
    3 buizen
    67,5 xp


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik heb rapport. En 3 onvoldoendes :X
    Hoogste cijfer dit jaar was een 10 voor economie-so. ;P
    Laagste een 1.7 voor natuurkunde die ik heb opgehaald met een 6.3, maar toen werd het gemiddeld en werd het een 4.
    Stomste: exacte vakken
    Leukste: talen, denk ik. en bv en drama.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 20:31 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb mijn rapport nog niet gekregen. Volgesmij krijg ik hem over 1 weken. Maandag moeten in ieder geval alle cijfers ingeleverd zijn. Ik weet al 2 cijfers: Een 7.4 voor Engels en een 5.6 voor wiskunde. En ik sta waarschijnlijk voor kunstvak beeldend en economie onvoldoende, maar van heel veel vakken heb ik nog maar 1 cijfer gehad. Dus dat haal ik hopenlijk wel weer op (: Voor de rest allemaal 7ens. Ik ben wel tevreden. Het hoogste cijfer dit jaar was een 9 voor Engels geloof ik : D En een 9.5 voor Nederlands.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik krijg het pas 18 december (:


    Never run out of reasons to smile...

    Misschien heb jij je rapport al, maar misschien ook niet. Heb hem! ;3
    Wat voor een cijfers heb je voor alle vakken? Ben je tevreden? Ik weet niet precies, maar ik ben wel heel erg tevreden ;3
    Wat vind je het stomste vak? En wat de leukste? Geschiedenis/Bewegins Onderwijs - Engels/Duits
    Wat is het hoogste cijfer wat je ooit gehaald hebt? een 10, voor Nederlands, Aardrijkskunde, Engels [2x]


    Destroy what destroys you.