• Heyhoi,

    Ik doe naast mijn opleiding nog een extra opleiding; Muzisch creatief begeleider.
    Met Kerst hebben wij dus elk jaar een Kerstviering en nu gaan de deelnemers van die 'extra' opleiding een stuk opvoeren -ik dus ook. We hebben alleen een thema -Winterlicht- gekregen en verder mogen we het helemaal zelf uitwerken. Ik heb er zo verschrikkelijk veel zin in :v.

    Maareh, wat ga jij met school doen aan Kerst?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 19:20 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kerstmarkt ._.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dan hebben wij lichtjesavond; kan je chocolade melk kopen, andere lekker dingen, kleine kinderen kunnen knutselen -ik ga daar helpen- en er is een opvoering van het Kersttheater, en dat moeten ze ook altijd zelf verzinnen. Alleen snapt niemand waar het over gaat, of het is gewoon bagger gespeeld. Nogal jammer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gala. Ga ik waarschijnlijk toch niet heen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een miniscule kerstmarkt O.o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Examens maken. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kerstgala misschien :')

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 19:55 ]

    Wij hebben op school een kerstviering met allemaal toneel en dans stukken van SCW opleiding (Sociaal Cultureel Medewerker) en posters, flyers en films van de Media en Vormgeving, foto's van de Fotografie en de Event en Organisatie mag het allemaal gaan organiseren :3


    dream, dare, fly!

    Wij hebben een schoolfeest, met als thema 'Glow in the dark X-mas party', wordt vet :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Schoolfeest en een dag waarop je één uurtje naar school hoeft te komen om naar een paar gekken te luisteren die in het kerstkoor wilden en waar je maar een kwartiertje naar luistert en dan alweer weg gaat.


    rules don't stop me

    Niks, niks en niks =P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg