• Uhhum.


    Ik gaa dus een th serie beginnen.



    EVEN AAN SIHAM & CHARISSA DE VRAAG EEN LINK TE STUREN (of neer te zetten) DANKJE!

    ik zoek dit nog:

    - Vriendin Tom>> Bezet: BLACKxNAILS
    - Vriendin Gustav>> Bezet: xBOS
    - Vriendin Georg>> Bezet: Bezet: TOMxKxBITCH
    - Vriendin Andreas + Bf hoofdrolspeelster>> GUSTIPIRAAT
    - Bf Bill>> Bezet: Bezet: BILLxKxBITCH
    - Bf Tom>> Bezet: xpatrieszx
    - Bf Gustav>> Bezet: xTinkerbell
    - Bf Georg>>Bezet: TOMxKxBITCH
    - 3 andere meisjes van Quizlet
    *xMandje
    *Doraaa
    *


    Even dit doorgeven:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Likes:
    Dislikes:
    Foto:
    Tekstje:


    De vorige kon niet doorgaan wegens problemen met mensen die dachten dt ik bevooroordeeld was, IK KIES DE MENSEN DIE HET BESTE PASSEN BIJ DE ROL!


    Owjaa,, en de serie heet: It's Raining Men! (Dankje Kim voor je prachtnaam x3)

    KOMOP IK ZOEK DR NOGSTEEDS x3

    BF Gustav :D ~ info ga ik nu invullen (A)


    Sweet dreams will come true.

    geef info dn maar ja (A)

    Naam:Marloes
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Blond, kort haar. Blauwgroenige ogen, 1.72 klein, Kleding stijl is eigenlijk de alto stijlen door elkaar <3
    Innerlijk: Behulpzaam, houdt van gestoord zijn & lachen, schaamt zich nergens voor, Bij haar zit er een groot verschil tussen vrolijk en chagrijnig (als ze vrolijk is is ze dat heel erg, en als ze chagrijnig is of depressief is ze dat heel erg, er tussen in is ze bijna nooit zeg maar xD), Als ze niemand kent is ze de eerste tijd erg stil, maar als je haar wat beter leert kennen is ze helemaal niet zo stil & verlegen.
    Likes: FOto's, Vrienden, Katten, Muziek, Gek doen
    Dislikes: Mensen die haar niet accepteren zoals ze is, Sommige honden, Te veel reizen, Sommige mensen.
    Foto: http://i334.photobucket.com/albums/m410/FREAKxTinkerbell/PICT0257-1.jpg
    Tekstje: Euhm... Ik ben dus Marloes <3. Soms kan ik een beetje eigendunkig overkomen, maar meestal bedoel ik dat soort dingen als grapje. Freak is mijn bijnaam, nee ff serieus nu. De meeste mensen mogen me niet of vinden me heel raar omdat ik me nergens voor schaam en als ik vrolijk ben altijd gestoord doe.
    Andere mensen mogen me juist niet omdat ik stil ben (vinden hun, ze kennen me gewoon niet goed genoeg. Want pas als ik me op me gemak voel trek ik m'n grote bek open xD).
    Ik ben echt gewoon verslaafd aan muziek <3. De meeste bands ken je denk ik wel; Simple Plan, Avril Lavigne, Fall Out Boy, My Chemical Romance, Evanescence, 3 Doors Down, Secondhand Serenade, dat soort muziek luister ik <3
    Baaay<33


    Sweet dreams will come true.

    Nog 2?

    KOMOP.
    ZONDER DIE 2 KAN IK NIE BEGINNE xD

    EN IK HEB NOGSTEEDS FOTO VN SIHAM EN CHARISSA NODIG (A)

    Ow srry dat ik het nu amar pas zie, je moet alleen een foto hebben ofwat????


    *He's the one.

    Jaa :)
    die info hek nog (A)

    http://i78.photobucket.com/albums/j119/qwerty12345_photo/andie.jpg

    Hier is hij en srry ik zal zien of ik Siham kan vinde, .<333


    *He's the one.

    Okee iis goed:)

    Siham is er niet!!!


    *He's the one.

    ik zal er zelf eentje geven voor siham ke


    http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg


    zo belangrijk is het toch niet,!!.<333


    *He's the one.

    Kee :)

    Dn kan ik zowisoo al proloog gn maken x3

    MAAR DIE 2 MENSEN ZOEK IK NOG x3

    want die komen in deel 2 -.-