wat zal jij echt het aller liefst willen doen voordat je dood gaat?
ik bijvoorbeeld zal wel een keer russian roulette willen spelen.
wat wil ji?
-
21 nov 2009 - 17:4721 nov 2009 - 17:54
Ik heb een heleboel dingen die ik nog wil doen;
Waaronder: Naar Amerika gaan, paintballen, Rock Werchter enzo (:Never run out of reasons to smile...
21 nov 2009 - 17:57Mijn crush kussen, ongestoord vredig in zijn armen liggen, hem zien slapen, hem in zwembroek zien, hem knuffelen,...
Parachutespringen, paintballen, naar een concert van All Time Low gaan, prachtig goed piano kunnen spelen.
En veel meer, maar die dingen komen even niet in me op.[ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 18:05 ]
Only losers can act the way you do
21 nov 2009 - 17:5721 nov 2009 - 18:00Zou ik HEEL graag naar Amerika willen gaan..
En liefst er willen wonen
Dat is mijn ultieme droom dat ik dan wil voor ik dood ga..
Nog vele andere dingen maar kom er ni opStop wishing, Start doing..
21 nov 2009 - 18:01Nog veel concerten bezoekken,Paintballen,Een Beroemd en rijk leven lijden,Heel Heél goed gitaar kunnen spelen,Mijn favo band's onmoeten...Enz....
You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.
21 nov 2009 - 18:02Te veel om op te noemen.
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
21 nov 2009 - 18:03In Metallica spelen, in de pet van een agent schijten, en dan met mijn lief naar Ierland
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
21 nov 2009 - 18:10Naar Destine, All Time Low & Cobra Starship gaan :']
noh, kidding.
Van mijn faalangst afkomen, van mijn hoogtevrees afkomen, met een jongen zoenen, in een band spelen, en naar Engeland/Amerika/Canada verhuizen.Destroy what destroys you.
21 nov 2009 - 18:1321 nov 2009 - 18:17-Naar Amerika gaan.
-Verschillende concerten bezoeken.
-Bepaalde mensen zeggen wat ik van ze vind.
-Meer dingen van de wereld zien.
-En nog vele andere dingen.Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
21 nov 2009 - 18:41De dingen opstarten die mijn zus en ik voor ogen hebben. Daar gaan wonen, waar ik me wel thuis voel :'DD.Wie du mir, so ich dir.
21 nov 2009 - 18:42Ik zal nu wel kunnen zeggen; ik wil dat doen als laatste voor dat ik dood ga! Maar ik weet toch, dat wanneer het moment zo ver is; je het helemaal niet meer weet! En het waarschijnlijk iets helemaal anders is, omdat dan het moment daar is, en je dieper gaat na denken over wat je wilt doen. En je nu zomaar wat zegt, omdat het moment er niet is.
21 nov 2009 - 19:13Ik zou graag nog naar bepaalde plekken willen.
En ik zou meteen stoppen met school.Stel ik ehb nog een jaar te leven,dan stop ik meteen.Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
21 nov 2009 - 19:14Nyctalopia schreef:
Te veel om op te noemen.You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
21 nov 2009 - 19:15