• want ik heb een heleboel hw x'D
    Zie: 2 proefwerken, 4 S.O.'s, 1 verslag x_x en nog een heleboel maakwerk =3

    maar ik heb echt geen zin om nu te gaan leren ofzo..:'DD
    wie heeft er nog meer heel veel hw, maar ook geen zin om hw te gaan maken? x'D
    -Edit: ik moet ook nog een boekje lezen -Duits- x'D-

    [ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 14:35 ]

    OnexLove schreef:
    ik;
    ik moet leren,
    en dingen maken,
    maar serieus kom op,
    ik ben jarig!

    gaa k echt niet doen!

    ik heb geen zin om morgen nog een heleboel te doen, maar dat zal ik toch wel moeten x'D

    Ik heb maandag een wiskunde SO waarvoor ik echt een voldoende moet halen. Woensdag een pta die dus meeteld voor mijn examen voor geschiedenis. En ik moet nog 2 verslagen voor kunstgeschiedenis maken. Vrijdag een pta duits, dus ook voor eindexamen, over 6 hoofstukken. En ik zit ook heel rustig achter de computer te niksen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Join the club (':

    Ik moet nu eigenlijk een verslag voor gym maken, maar kom op zeg. Quizlet is zoooveel leuker. :'D En het hoeft pas donderdag af te zijn x'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moet voor Woensdag voor Nederlands een boekverslag maken. Ik ben nog niet eens in mijn boek begonnen.
    En moest ook nog voor aardrijskunde huiswerk maken waar ik dus echt geen zin heb.


    -

    Ik.
    Ik ben expres mijn boek vergeten. (duivel)


    - hoi ;D

    Ik ben ook slecht bezig, maar ik trek het me geen **** van aan echt niet.
    Pff, voor mij mag het school ontploffen.
    ik zen het daar Kots Kots moe!


    Your Butt is Mine!

    Ik heb lekker helemaal geen huiswerk :Y)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Vorige week had ik iedere dag 2 herhalings testen, en op 1 dag 3, dus in totaal 10, plus nog een deel huiswerk, om te maken, en ik begin op 1 december met examens (16 zijn er dat) tot 15 december.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb ook zoveel.
    Morgen 3 toetsen, nu heb ik 1 afgezegd via mail bij een leraar omdat je maar 2 per dag max. mag hebben. Die stomme sukkel reageert niet dus waarschijnlijk gaat hij morgen door. En dan nog natuurkunde waarvan iemand mijn boeken heeft gejat en nu kan ik goddomme niet leren. Ik flip em serieus o0
    En die verotte geschiedenis is veeeeeeeeeeeeeeeel
    Gelukkig gaat Susan me zo helpen, alleen weet ze dat nog niet ;x


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Van mij valt het nu nog wel mee, al heb ik 2 redelijk grote taken waar ik toch wel eens moet aan beginnen :'D


    Never run out of reasons to smile...

    ik moet Frans leren (mo) en wiskunde maken, en verder valt het wel mee (:
    Ik heb net mijn SE week gehad dusja (;


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Susan, en je klaar met eten? Dan kan je me bellen en mij alles uitleggen want ik snap er -zoals gewoonlijk- absoluut niks van. Hallelujah o.o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik ben ziek, moet nog hartstikke veel doen.
    Maar doe het lekker niet :P
    (komt ook omdat ik koppijn heb)


    keep on tryin' to win, even if you lose.

    ik heb net voor scheikunde een oefentoets gemaakt want ik heb daar morgen pw van :'D
    en ik had ong. een 4 :"DD
    gaat goed komen morgen x'D