• Ik heb dit jaar dus echt een kutschooljaar. In de zomervakantie zijn heel veel mensen heel erg veranderd. En ik hoor er gewoon niet meer zo bij. En nou had ik dus nog een paar vriendinnen waarmee het wel goed ging, maar dus wel omgaan met die meisjes die zo veranderd zijn. En een van die vriendinnen geeft dus morgen een feest. en ik ben Niet uitgenodigd. Weetje, het maakt me helemaal niks uit dat ze me niet uitnodigd. maar het gaat om het principe. ik dacht gewoon dat we vriendinnen waren. En ik weet niet wat ik er nu mee moet. aan de ene kant wil ik wat tegen haar zeggen erover, van bv, ik dacht dat we vrienden waren of hoe was je feest. maar ik ben bang dat ik het alleen maar erger maak. ik ben nou bijna iedereen kwijt. en dat doet ontzettend pijn.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Ik zou niks zeggen, want idd het kan het alleen maar erger maken. Ik heb hetzelfde probleem gehad.


    -

    Ja ik weet wat het is. En ik vind het heel rot voor je! Maar misschien moet je tog eens een stevig gesprek met hun aangaan. En eens laten weten hoe jij je er onder voelt. Als hun dat niet interesseert. Dan weet jij genoeg. Er komen vanzelf goeie vrienden naar je toe, waar je je hele leven wat aan hebt <3

    Sterkte <3


    Sometimes it's best not to care.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 15:31 ]


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Dankje, ik vind het wel moeilijk om dat te doen, ik weet niet zo goed of ik dat durf. maarja gewoon zo doorgaan doen alsof er niks aan de hand is kan ik ook niet


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Ik wil wel je vriendin zij =3
    Als je er over wilt praten.. pb me

    Ik denk dat je misschien beter kan vragen wat er aan de hand is. Je hebt altijd een kans dat ze er wat mee doen. En als ze alleen maar boos worden, dan weet je in ieder geval dat ze geen echte vriendinnen zijn.

    Sterkte. :')

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 15:36 ]

    dat is echt lullig. maar deed ze de laatste tijd niet raar tegen je? dat ze je daarom niet uitnodigd ofzo?(A)


    T O K I O H O T E L < 3

    Wat erg voor je.


    Just a simple "I love you" (:

    Join the club, ik maak op het moment net hetzelfde mee,
    t'is niet leuk hea ?
    Maarja,
    als je der over wilt praten, je kan me altijd een pb sturen,
    maargoed,
    ik zou gwn met hen proberen te praten, proberen kan geen kwaad, en als het allemaal nog erger word, dan is het hun schuld niet de jouwe

    en dan moet je gwn naar andere vriendinnen op zoek!

    x

    Fragile schreef:
    Ik denk dat je misschien beter kan vragen wat er aan de hand is. Je hebt altijd een kans dat ze er wat mee doen. En als ze alleen maar boos worden, dan weet je in ieder geval dat ze geen echte vriendinnen zijn.

    Sterkte. :')


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.