• Of val eens even van een trap. ._.

    En dan heb ik het over mijn lerares Frans en tevens ook mijn lerares Spaans. En seriously, het is een echte midget, loopt met een kinderrugzakje rond, enkelbroeken waardoor ze nog kleiner lijkt en witte sokken boven uit haar schoenen getrokken. =/

    Maar waar het dus om gaat, binnen twee weken beginnen de examens. En wij hebben nu dus echt fucking veel huiswerk, niet normaal. Niemand houd hier rekening met de examens. Komt die midget even aan met 'Jullie examen Frans gaan we al voor de examenperiode doen'. Ja rot eens op, dat is helemaal niet legaal.

    Dat examen was dus vandaag. Volgens mij heb ik 10% ofzo, als het al zoveel is. Maar het is dus niet legaal. Gaf ze tegen vandaag ook nog eens een hele grote test Spaans op. Kom op, dat doe je toch niet? Een examen midden in een gewone week plaatsen én er dan nog wat testen bijgooien? In de examenperiode krijgen we tenminste vrijaf om te leren, nu niets nada noppes!

    Anyway, met Spaans waren we dus voor de test met haar aan het discussieren. En ze zei dat die Examens wel zo vroeg mochten, want ze was het aan de directeur gaan vragen.

    Weetje wat ze hadden gedaan? Ze hebben het gewoon een andere naam gegeven: 'subtractieve testen'. Maar onze examens tellen dus voor 70% mee voor onze totaalpunten. Dus ik zeg: 'Oh, als het geen examen is, telt het ook niet mee voor 70%.'

    Ja, wél dus. Schijnheilige rotschool, even de naam veranderen om voor de wet in orde te zijn. En nou heb ik dat examen helemaal verknoeit. Om maar te zwijgen over die test van Spaans.

    =='

    Ik wil ook Spaans o:
    Maar wát een kutwijf is dat > <


    Only losers can act the way you do

    > Titel aangepast wegens schelden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Das kut =.='


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ga klagen bij de directeur:Y)


    I need you like a heart needs a beat

    Kan je niet dreigen met naar de politie te gaan ofzo? Want dit vind ik niet normaal. Heb je wel kunnen leren voor dat examen ?


    None but ourselves can free our minds.

    Nyctalopia schreef:
    > Titel aangepast wegens schelden.

    Wat een lame titel? oO

    Had dan gewoon fuck vervangen, ofzo. =='

    Doe maar slotje dan.

    En dat is niet slecht bedoelt, maar doe er toch maar een slotje op. :')