• bij mij en een vriendin ligt vodafone eruit, echt eruit. Ik krijg geen smsjes binnen, kan niet bellen niets versturen, echt klote >< Zelfs de site is dood. Mijn moeder heeft wel iets op de radio gehoort over vodafone, maar weet niet meer precies wat. Wie heeft hier nog meer last van?

    Storing.


    when words fail, music speaks.

    Geen netwerktoegang >.<


    Music is the new sex

    Kut


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Misschien komt het door de storm?
    Ik heb er ook last van, ik wil me inloggen voor 2 gratis smsjes te versturen via my vodafone. ik kan niet inloggen..


    your eyes are like stars in the night.

    Mijne doet het alweer :'DD


    -

    Genius schreef:
    Mijne doet het alweer :'DD

    me tooe :'D
    al een tijdje maar goed x'D

    Mijne niet dus. Ik heb wel weer bereik, maar geeft een foutmelding bij smsen. It starts to piss me off.


    blame the bully.

    bij mij ook:O gelukkig heb ik 2 simkaarten in een tel dus ik gebruik lekker mn andere ;)

    Poppy schreef:
    bij mij ook:O gelukkig heb ik 2 simkaarten in een tel dus ik gebruik lekker mn andere ;)

    heb je dan 1 van vodafone een ander van een andere dinges?

    HAHAHHAHAH
    Hier heb ik zo hard om gelachen. M'n hele school flipte hem omdat zowat niemand kan smsen.
    En ik heb vodaphone en ik heb helemaal nergens last van. Met bellen & smsen niet <3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen Vodafone, maar een vriendin van mij wel. Die heeft nergens last van, though.


    we were young but we were blind.

    Willom schreef:
    Mijne niet dus. Ik heb wel weer bereik, maar geeft een foutmelding bij smsen. It starts to piss me off.

    Had ik eerst ook maar nu wil het wel weer gewoon.


    -

    Ik heb ook vodafone. En ik vind het echt irritant.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Genius schreef:
    (...)
    Had ik eerst ook maar nu wil het wel weer gewoon.

    Nog steeds niet D;


    blame the bully.

    Ik heb het ook. Zat net midden in een sms-gesprek met mn moeder over New Moon. Kan ik niks meer verzenden, niks meer ontvangen... Nu ook nog niet ._.
    Ik háát het. Verdumme. Mijn broertje heeft ook Vodafone, maar die heeft het niet. --'
    Btw: Komt door een storing. 1/4 deel die Vodafone heeft kan niet meer bellen, smsen etc.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 20:32 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.