• TILBURG - De politie heeft maandagmorgen de leden en crew van de Noorse Metalband Mayhem opgepakt nadat de complete inboedel van een hotelkamer aan de Spoorlaan in Tilburg was vernield. Dat heeft een woordvoerder van de politie laten weten.
    De groep had zondagavond een optreden gegeven in een Tilburgs café en had een overnachting geboekt in hotel Central. Maandagochtend ontdekte een medewerker van het hotel een grote puinhoop.

    Planten waren op straat gegooid, spiegels, een wastafel en lamellen in de badkamer waren kapot getrokken en gesloopt. De bedden en televisie waren vernield en muren zaten onder de vlekken.


    BRON: http://www.nu.nl/algemeen/2123918/metalband-sloopt-hotelkamer-tilburg.html

    Wel grappig, eerst concert in Rotterdam (Waar ik heen wou, maar niet mocht) en dan slopen ze een hotelkamer :'D

    Whaha, ik kom altijd langs dat hotel als ik de stad in ga! XD


    -

    Ondanks dat het niet echt nuttig om een hotel kamer te slopen en nogal jaren 70/80.. maar hoe dan ook maken ze opzich wel leuke muziek. En dankzij hun hebben we Death metal <3.

    Lang leve de sloopploeg!
    Ze mogen eens op onze school komen (A)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me